کد خبر : 71636

کاسپین رنت مرجع اجاره خودرو در ایران

کاسپین رنت مرجع اجاره خودرو در ایران

زندگی روزمره ما رفته رفته به سمت مدرنیته پیش می رود و نیاز به خودرو بیشتر حس می شود. مسئله مسافت دیگر برای انتخاب شغل مطرح نیست، بیشتر افراد برای انتخاب حرفه خود به مزایای آن شغل و پیشرفتی که از آن طریق حاصل می شود توجه می کنند.

همین امر باعث می شود که بیشتر افراد مسافت های زیادی را برای رسیدن به محل کار خود طی می کنند. در بیشتر نقاط دنیا فرهنگ اجاره خودرو جا افتاده تر از خرید آن است. بیشتر مردم ترجیح می دهند تا از خدمات اجاره خودرو استفاده کنند.

دلیل این انتخاب تنوع بسیار زیاد ماشین و همچنین راحتی استفاده از خودروهای کرایه ای دارد. کاسپین رنت بعنوان یکی از مراجع اجاره خودرو در ایران فالیت می کند که هدف خود را بر محور رضایت و آسایش متقاضیان خودرو قرار داده است. در طول یک دهه فعالیت خود، کاسپین رنت تمامی نیازهای افراد را شناخته و تمهیداتی که فراهم کرده است تا فرآینده اجاره خودرو برای همه به راحتی انجام شود.

کاسپین رنت مرجع اجاره خودرو در ایران

نحوه انتخاب خودرو مناسب برای اجاره

درخواست اجاره خودرو برای اهداف مختلفی انجام می شود و بالطبع نوع ماشینی که انتخاب می کنید نیز باید بر اساس معیارهای شما باشد. پیشنهاد ما در کاسپین رنت این است که برای درخواست خودرو، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • قیمت ها را به طور آنلاین بررسی کنید. بسیار اهمیت دارد که هزینه ای که برای اجاره خودرو می پردازید منصفانه باشد و خارج از عرف پرداخت نکنید. ما در کاسپین رنت با در نظر گرفتن این نکته، مناسب ترین قیمت ها را برای اجاره خودرو اختصاص دادیم. به این نکته توجه کنید که در صورتیکه درخواست ارسال راننده به همراه ماشین داشته باشید، هزینه متفاوت خواهد بود.
  • اندازه مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. شما می توانید یک ماشین در هر اندازه ای، از کامپکت تا SUV، کرایه کنید.
  • اگر در فکر اجاره خودرو برای سفر هستید، حتما هنگام رزرو بلیط سفر خود به فکر اجاره خودرو نیز باشید تا در زمان رسیدن به مقصد، خودرو تحویل شما داده شود. کاسپین رنت با در نظر گرفتن این مورد، فعالیت خود را علاوه بر تهران، در شهرهای بزرگ و پر رفت و آمد نیز گسترش داده است تا به راحتی بتوانید از خدمات اجاره ماشین استفاده کنید.
  • هنگام انتخاب خودرو به امکاناتی که نیاز دارید فکر کنید. ممکن است خودرو را برای سفر خارج از شهر نیاز داشته باشید و برای نقاط ناشناس، نیاز به GPS داشته باشید. اگر خانواده ای هستین که فرزند کوچک دارید، صندلی ماشین برای بچه را در نظر داشته باشید.
  • حتما دقت کنید که خودروی اجاره شده شامل بیمه باشد تا در مواقع لزوم بتوانید از آن استفاده کنید. ما در کاسپین رنت تمامی خودروها را بیمه شده تحویل می دهیم.
  • این حق شما است که خودرویی که تحویل می گیرید از سلامت کامل فنی برخوردار باشد، پس حتما قبل از تحویل خودرو تمام قسمت های بدنه و کارکرد شیشه ها و سایر قسمت های آن را بررسی کنید تا در صورتیکه ماشین مشکلی داشت، عواقب آن متوجه شما نشود.

خدمات کاسپین رنت

سابقه کاری و تجربه ما در این مجموعه باعث شده تا نیازهای شما و همچنین کمبودهای سیستم اجاره خودرو را شناسایی کنیم و در جهت بهبود آن قدم برداریم. خدماتی که توسط کاسپین رنت ارائه می شود شامل موارد زیر است:

کاسپین رنت مرجع اجاره خودرو در ایران

اجاره خودرو با راننده

هنگام ثبت درخواست اجاره می توانید اعلام کنید که نیاز به راننده دارید تا برای انواع خودروهای لوکس، شاسی بلند و خارجی یا ایرانی و همچنین سفرهای خارج شهری راننده به همراه خودرو ارسال شود. این سرویس در تمامی شهرهایی که شعبه فعال دارند قابل ارائه است.

اجاره خودرو برای سفر

خدمات اجاره خودرو تنها به مسافت های داخل شهری محدود نمی شود. ما در کاسپین رنت شرایطی را فراهم کردیم تا بتوانید برای سفرهای خارج شهر ماشین مورد نیاز خود را داشته باشید. مجموعه ای از انواع خودروهای لوکس، خارجی، ایرانی و شاسی بلند موجود هستند و شما می توانید بر اساس مسیری که طی می کنید و جمعیت خود، ماشین مناسب انتخاب کنید.

کاسپین رنت مرجع اجاره خودرو در ایران

اجاره خودرو برای تشریفات

در کاسپین رنت مجموعه ای از خودروهای لوکس تهیه و جمع آوری شده است تا شما بتوانید برای قرارها و جلسات مهم، از آنها استفاده کنید. خودروهای آماده شده برای تشریفات از آپشن های بسیار زیادی برخوردار هستند و به قدری امکانات دارند که بهترین گزینه برای جابجایی اشخاص مهم و یا مراسم های مجلل شما هستند. تقریبا خودروهای لوکس از تمامی برندهای موجود در ایران برای تشریفات آماده شده اند. به راحتی می توانید درخواست اجاره خودرو را به همراه راننده نیز ثبت کنید.

اجاره خودرو در سایر شهرها

نیاز به داشتن خودرو شخصی تنها به تهران ختم نمی شود. امروزه تردد به شهرهایی مانند سمنان، مشهد، رشت و قزوین و ... به علت نزدیکی به تهران و ارتباط کاری که با آنها برقرار می شود، بسیار زیاد است. شهرهای مشهد، قم و مازندران نیز به علت ماهیت تفریحی و مذهبی که دارند یکی از نقاط پر رفت و آمد ایران هستند. با در نظر گرفتن این مورد، کاسپین رنت شعبه های خود را در این شهرها نیز فعال کرده است تا بتوانیم در این مناطق نیز، آماده ارائه خدمات باشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها