کد خبر : 59705

اجاره ماشین در روزهای نو سال

اجاره خودرو | خدمتی خاص و فوق‌العاده کاربردی در ایام نوروز

اجاره خودرو | خدمتی خاص و فوق‌العاده کاربردی در ایام نوروز

شاید تصور کنید که تمامی موسسه‌های اتومبیل با آغاز تعطیلات نوروزی دیگر خدماتی را در اختیار شما قرار نخواهند داد.

اما ما در این مطلب قصد داریم موسسه‌ای را به شما معرفی کنیم که می‌تواند یک تعطیلات فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

همچنین با استفاده از خدمات این مجموعه به امتیازهای بسیار زیادی می‌رسید تا از رانندگی با بهترین خودروهای روز دنیا با خیالی آسوده لذت ببرید.

خدمتی خاص و فوق‌العاده کاربردی در ایام نوروز از کاسپین رنت

ارائه خدمات تخصصی در ایام تعطیلات نوروز

رفتن به سفر و مکان‌های دیدنی شهر از جمله کارهایی است که ایرانیان در طول تعطیلات نوروز انجام می‌دهند. برخی افراد به دلیل داشتن میهمان یا سایر موارد امکان استفاده از ماشین شخصی خود برای مسافرت‌های نوروزی را ندارند. به همین دلیل در چند روز تعطیلی ویژه سال نو نیاز به یک موسسه کرایه اتومبیل پیدا می‌کنند. متاسفانه اکثر شرکت‌های اجاره اتومبیل در ایام تعطیلات عید قادر به ارائه خدمات نیستند.

اما موسسه‌هایی هم هستند که در ایام عید خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. همچنین تجهیزات مختلفی در ماشین قرار می‌دهند که همگی در سفر به کارتان می‌آیند. پس بدون این که نگران اجاره ماشین برای تعطیلات عید باشید؛ از همین الان برای تفریحات مختلف برنامه‌ریزی کنید.

مزایای اجاره خودرو در ایام عید

امتیازهایی که با اجاره خودرو به دست میاورید، محدود به ایام عید نیستند. بلکه با کرایه اتومبیل در هر زمانی مزایایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که همگی حس لذت و رضایت شما را افزایش می‌دهند. در این بخش از مطلب قصد داریم تا برخی از مزایای کرایه اتومبیل در تعطیلات  سال نو و سایر روزهای سال را بررسی کنیم.

استفاده از بهترین ماشین‌های روز دنیا

با مراجعه به لیست خودروهای موسسه‌های کرایه اتومبیل مدل‌هایی را می‌بینید که همگی از لحاظ ایمنی و امکانات رفاهی در درجات بسیار بالایی قرار دارند. قطعا برای خرید ماشین‌های روز دنیا آن هم با این قیمت ارز در این روزها باید مبلغ هنگفتی در حساب خود داشته باشید. اما موسسه‌های اجاره اتومبیل شرایطی را فراهم کرده‌اند تا با کمترین هزینه ممکن فرمان بهترین ماشین‌های دنیا را برای هر استفاده‌ای در دست بگیرید.

زمانی که یک ماشین به روز با سطح ایمنی بالا را برای تعطیلات نوروزی اجاره می‌کنید، دیگر در سفر هیچ نگرانی بابت سلامت اعضای خانواده یا خرابی اتومبیل خود را نخواهید داشت. همچنین چنین ماشین‌هایی دارای آپشن‌های مختلفی هستند که لذت سفر را دو چندان می‌کنند. البته در اجاره خودرو برای سفر امکان انتخاب کلاس ماشین مانند سدان، شاسی بلند یا کراس اور را دارید که به تنهایی امتیازی بزرگ است.

تامین تجهیزات سفر همراه با خودرو

موسسه‌های کرایه اتومبیل با خدمات ایده‌آل، تجهیزاتی را هنگام اجاره ماشین در اختیار مشتری قرار می‌دهند. بدیهی است که همراه داشتن یک چادر مسافرتی در سفرهای نوروزی مزیتی بزرگ خواهد بود. همچنین اگر کودک خردسالی‌ در خانواده دارید، می‌توانید صندلی کودک را از موسسه تحویل بگیرید تا ایمنی فرزندان دلبندتان نیز تامین شود. البته تجهیزات دیگری مثل زنجیر چرخ، جعبه ابزار و چراغ اضطراری هم در اختیار دارید تا به خوبی برای سفرهای طولانی آماده شوید.

خدمتی خاص و فوق‌العاده کاربردی در ایام نوروز از کاسپین رنت

اجاره ماشین با راننده

اگر گواهینامه رانندگی ندارید یا می‌خواهید به یک جلسه یا مراسم بزرگ بروید، اجاره خودرو با راننده گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اول از همه برای انجام این کار نیازی به تامین مدارک ضمانت یا مبلغ ودیعه ندارید. کافیست هزینه اجاره روزانه یا ساعتی ماشین خود را بپردازید تا رانندگان حرفه‌ای شما را به مقصدتان برسانند. به همین دلیل استفاده از مزایای کرایه ماشین دیگر کار سختی برای شما نخواهد بود.

البته برخی افراد برای استفاده از ماشین‌های با راننده نگرانی‌های زیادی دارند. یک موسسه کرایه اتومبیل مجرب می‌داند که اخلاق رانندگان چه تاثیری روی حال و هوای مشتریانشان دارد. به همین دلیل در هنگام استخدام افرادی را انتخاب می‌کنند که همگی از لحاظ رفتاری و اخلاقی ایده‌آل باشند. همچنین رانندگان با ظاهری کاملا آراسته به دنبال شما می‌آیند تا دیگر نگرانی بابت حضور در مجالس مهم خود نداشته باشید.

کرایه اتومبیل برای یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی

همه ما می‌دانیم که شب عروسی یکی از روزهایی است که همیشه در ذهن انسان باقی می‌ماند. همچنین در تمام مدت برگزاری مراسم تصاویری با دوربین‌ها ضبط می‌شوند که برای همیشه به یادگار می‌مانند. با یک ماشین لوکس یا کلاسیک می‌توان این شب مهم را ویژه‌تر کرد. مهم نیست که چه بودجه‌ای دارید؛ زیرا موسسه کرایه اتومبیل کاسپین رنت ماشین‌های مثل سراتو تا مازراتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر قصد اجاره ماشین عروس در تعطیلات عید را دارید، این مجموعه در خدمت شما است. همچنین خدماتی  نظیر گل آرایی ماشین و طراحی دسته گل عروس به شما ارائه می‌شود. اسکورت شدن با موتورهای سنگین تا رسیدن به تالار هم می‌تواند مجلس شما را خاص‌تر جلوه دهد. عروس و دامادهای نازنین هم در هنگام اجاره ماشین در این مجموعه از تخفیف‌های بی‌نظیری بهره‌مند خواهند شد.

خدمتی خاص و فوق‌العاده کاربردی در ایام نوروز از کاسپین رنت

شرایط لازم برای کرایه اتومبیل‌ها

برای استفاده از خدمات موسسه‌های کرایه اتومبیل باید برخی مدارک ضمانتی را آماده کنید. متاسفانه برخی موسسه‌های اتومبیل شرایط سختی را برای کرایه اتومبیل  در نظر می‌گیرند. اما در مجموعه‌ای که ما به شما معرفی می‌کنیم نیازی نیست که کار سختی برای اجاره خودرو انجام دهید.

مدارک شناسایی

جهت دسترسی به بهترین اتومبیل‌های روز دنیا باید مدارک شناسایی خود را در اختیارکارشناسان مجموعه بگذارید. کارت ملی و شناسنامه برای احراز هویت کافی هستند. مسافرینی خارجی هم برای استفاده از خدمات می‌توانند پاسپورت و ویزا ارائه دهند.

ودیعه نقدی و غیر نقدی

ودیعه نقدی یا ( Deposit ) مبلغی است که شما باید به عنوان ضمانت در اختیار موسسه کرایه اتومبیل قرار دهید. 10 درصد از قیمت روز خودرو ملاک تعیین ودیعه محسوب شده و مشتریان می‌توانند به صورت نقدی یا غیر نقدی ( سند، ارز یا سکه ) آن را بپردازند.

چک و سفته ضمانت

اگر قصد استفاده از خودروهای اجاره‌ای لوکس بدون راننده را دارید، باید یک فقره چک به مبلغ ارزش کل خودرو تهیه کنید. همچنین این چک به صورت امانی صادر شده و در پایان قرار داد به مشتری بازگردانده می‌شود. امکان استفاده از سفته برای کسانی که دسته چک بانکی ندارند نیز وجود خواهد داشت.

خدمتی خاص و فوق‌العاده کاربردی در ایام نوروز از کاسپین رنت

کاسپین رنت، راهکاری برای اجاره مطمئن انواع خودرو

مهم نیست که در ایام نوروز یا تمامی ایام سال قصد اجاره اتومبیل برای چه کاری را داشته باشید؛ زیرا کاسپین رنت آمادگی دارد تا بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه کند. مجموعه کاسپین رنت در ایام نوروز هم فعالیت می‌کند تا بتوانید از مزایای اجاره خودرو در روزهای تعطیل سال نو استفاده کنید و لذت ببرید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها