کد خبر : 20353

حیفه که سفرت کامل نباشه؛ با اجاره خودرو در کیش خاطراتت رو زیباتر کن

حیفه که سفرت کامل نباشه؛ با اجاره خودرو در کیش خاطراتت رو زیباتر کن

می‌خواهیم با شما از مشخصات یک سفر به یادماندنی به یکی از مقاصد توریستی کشور یعنی کیش صحبت کنیم.

مقدمه

می‌خواهیم با شما از مشخصات یک سفر به یادماندنی به یکی از مقاصد توریستی کشور یعنی کیش صحبت کنیم. در این مطلب با همراه باشید تا براتون بگیم که چرا اجاره خودرو در کیش می‌تونه یکی از بخش‌های جذاب این سفر باشه و شرایط خدمات اجاره ماشین در کیش رو به طور کامل برای شما توضیح بدیم.

سفر، بخش خاطره‌انگیزی از زندگی ما

قطعا شما هم با من موافقید که سفر یکی از بخش‌های خاطره‌انگیز زندگی اکثر ماست. اصلا می‌شه گفت سفر خودش یک زندگی کامله. خیلی از ما وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، اکثر خاطرات خوبمون رو توی سفرها به یاد میاریم. علتش هم اینه که وقتی به سفر می‌ریم از زندگی روتین و همیشگی فاصله می‌گیریم و برای چند روزی یک زندگی بدون دغدغه جدید رو تجربه می‌کنیم و برای همینه که خاطرت یک سفر خوب تو ذهن همه ما ثبت می‌شه.

1

هر کسی با یه هدفی سفر می‌ره. یکی می‌خواد با یه جای دیدنی و جدید آشنا بشه، یکی می‌خواد ماجراجویی کنه و لذت ببره، یکی هم می‌خواد چند روزی از هیاهوی شهر خودش و کار و بار به دور باشه و به آرامش برسه یا به اصطلاح عامیانه ریلکس کنه. هدف از سفر هر چی که باشه، یه نکته خیلی مهم وجود داره و اون اینه که سفر باید به آدم خوش بگذره یعنی آدم باید بی دغدغه باشه و فقط خوش بگذرونه و روی سفرش تمرکز کنه.

از انتخاب مقصد خوب برای سفر گرفته تا مسائل مالی و این قبیل موارد که بگذریم، یکی از چیزایی که باعث می‌شه سفر به آدم خوش بگذاره اینه که وسایل و چیزایی که برامون مهمه رو به همراه داشته باشیم. مثلا خیلی از لوازم شخصی مثل شونه و مسواک و حوله یا داروهایی که مصرف می‌کنیم یا چیزایی مثل اینا باید دم دستمون باشن تا احساس راحتی و آسایش بیشتری در سفر داشته باشیم. همه ما عادت داریم که این وسایل که باعث راحتی بیشترمون تو سفر می‌شن رو در یک یا چند تا چمدون بار کنیم و با خودمون ببریم سفر.

خودروی شخصی، یکی از الزامات سفر خوب

این روزها یک وسیله خیلی مهمه دیگه هم هست که همیشه باید همراهمون باشه تا راحت زندگی کنیم. اگر نگیم مهمترین وسیله زندگیمونه، شاید جزو سه تا وسیله مهم زندگی خیلی از ماها باشه. درست حدس زدید. اون وسیله، اتومبیل شخصیمونه. ولی اگر یه سفر هوایی در پیش داشته باشیم، چطور اتومبیل رو تو چمدون بذاریم و ببریم سفر؟!!

مثلا اگر بخواهیم به یک جزیره توریستی زیبا مثل کیش بریم، چرا نباید بتونیم از خودروی شخصی برای آسایش خودمون و خانواده‌مون استفاده کنیم؟ چرا باید مجبور بشیم وقت گرانبهایی که باید برای تفریح بگذاریم رو صرف رفت و آمد با تاکسی کنیم و یا به اجبار چمدون‌ها و چیزایی که خرید می‌کنیم رو به صورت دستی حمل کنیم و ماشین شخصی همراهمون نباشه! اصلا خیلیامون عادت داریم تو سفر با ماشینمون حال کنیم. صدای نسبتاً بلند یک موزیک دلخواه تو ماشین و رانندگی تو جاده‌های یک شهر جدید، همیشه یه بخش خاطره‌انگیز از سفر برای خیلی از ماست. یعنی باید این قسمت لذت‌بخش از سفر و آسایش و راحتی که همراه داره رو کنار بگذاریم؟

یک راهکار جدید: اجاره ماشین در کیش

با پیشرفت تکنولوژی برای هر مشکل یا خواسته‌ای یک راه‌حلی ارائه شده. استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های زیادی هم هستن که نیازهای مشتریان در حوزه‌های مختلف رو بررسی می‌کنن و براش راهکارهای خلاقانه ارائه می‌کنن. اگر نتونیم ماشین خودمون رو به سادگی به یه جای دور مثل جزیره کیش ببریم، خب می‌شه به اجاره ماشین در کیش فکر کرد. اما این کار چطور امکانپذیره و چه شرایطی داره؟ اصلا خدمات اجاره خودرو در کیش می‌تونه جای ماشین شخصی خودمون رو برامون بگیره یا نه؟ در ادامه مطلب راجع به این موارد باهاتون صحبت می‌کنیم.

2

اجاره خودرو در کیش به سادگی آب خوردن

اجاره خودرو در کیش هم مثل خیلی دیگه از قراردادهای اجاره یه شرایطی داره. البته چون اجاره ممکنه خیلی کوتاه مدت باشه، این شرایط زیاد پیچیده نیست. معمولا یک قرارداد رسمی ساده نوشته می‌شه که مهمترین بخش اون مبلغ اجاره خودرو، مدت زمان قرارداد و بازگردانی خودرو و پرداخت یک مبلغ برای ضمانت خودروی اجاره شده است.

تو این قرارداد هم مثل هر قرارداد دیگه‌ای ممکنه شما نیازهای مختلفی داشته باشید. مثلا بعضی از ما خودروی لوکس و اسپرت رو دوست داریم، بعضیامون خودروی معمولی و سدان خانوادگی رو می‌پسندیم. خیلیا ممکنه با شاسی بلند حال کنن و برخی خانواده‌هایی که پرجمعیت هستن و بار و چمدون زیاد دارن، ممکنه از خودروی ون استفاده کنن. یه شرکت خوب خدمات اجاره خودرو در کیش همه این انواع خودروها رو باید داشته باشه تا هر مشتری طبق سلیقه خودش بتونه نوع ماشین رو انتخاب کنه. یکی از این شرکت‌های خوب شرکت سام سیر نوین کیش هستش که مشخصات انواع خودروهای اجاره‌ای این شرکت در سایت اونا یعنی نوین‌رنت ارائه شده است.

از نوع خودرو که بگذریم، وقتی قصد اجاره خودرو در کیش رو داریم، ممکنه به خیلی چیزایه دیگه هم فکر کنیم. مثلا ممکنه عادت داشته باشیم وقتی می‌ریم سفر، ماشین کاملا تمیز سوار بشیم. یک شرکت حرفه‌ای اجاره ماشین در کیش به این نکات ریز هم فکر می‌کنه. مثلا نوین‌رنت ماشینی به شما تحویل می‌ده که کارواش‌شده و تمیز باشه.

3

یکی دیگه از مواردی که خیلی مهمه اینه که ماشینی تو کیش سوار بشیم که با ماشین‌های شخصی خودمون متفاوت باشه و یه ماشین به روز و جدید باشه. اینطوری سفر خیلی بیشتر بهمون می‌چسبه. به این مورد هم در خدمات اجاره خودرو در کیش توجه شده است. در تمام بسته‌های خدماتی مراکزی مثل نوین‌رنت ماشینی به شما داده می‌شه که مدل 2019 باشه و جزو ماشین‌های خوب و محبوب سال باشه. مثلا خیلی از ماشین‌ها برای برندهای محبوبی مثل نیسان، هیوندا، کیا، تویوتا یا حتی شورلت و فورد هستن.

شاید براتون این سوال مطرح شده باشه که ما از سلامت ماشین شخصی خودمون اطمینان داریم ولی از شرایط یک ماشین اجاره‌ای اطلاعی نداریم. در خدمات اجاره ماشین در کیش که شرکت‌های حرفه‌ای مثل سام سیر نوین کیش ارائه می‌دن، ماشین‌هایی به شما اجاره داده می‌شن که از لحاظ سلامت فنی کاملا تست شده هستند و نیازی به نگرانی در این مورد نیست.

یکی دیگر از نکات هم اینه در خدمات اجاره خودرو، ماشین‌ها معمولا با باک بنزین پر تحویل داده می‌شن که در ابتدا نیازی به رفتن به پمپ بنزین نداشته باشید. اگر قصد اجاره ماشین در کیش رو دارید، بهتره این نکته رو هم بدونید که حیوانات خانگی هم مجاز هستند که همراه شما باشن و یک شرکت حرفه‌ای رنت کار در کیش هیچ محدودیتی در این مورد نداره، پس خیالتون از این بابت راحت باشه.

4

سخن پایانی

در این مطلب خیلی از موارد را در مورد یک سفر خاطره‌انگیز و اینکه چطور می‌تونید از خدمات رنت کار در کیش استفاده کنید، برای شما بیان کردیم. ولی به قول معروف، "شنیدن کی بود مانند دیدن". بهتره خودتون یه سری به سایت نوین‌رنت بزنید تا به طور کامل از شرایط خدمات رنت ماشین در کیش آگاه بشید و ماشین‌های مختلف اجاره‌ای رو بررسی کنید. امیدواریم سفر خوبی رو با استفاده از این خدمات در پیش داشته باشید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها