کد خبر : 55208

اجاره ماشین بدون چک در ایران چگونه است؟

اجاره ماشین بدون چک در ایران چگونه است؟

احتمالا تاکنون در مورد اجاره خودرو بدون راننده و شرایط و مراحل دشوار و پیچیده آن شنیده اید. برای مثال اینگونه معمول است که مدارکی مانند چک، سند، سفته یا حتی سند منزل و... را به عنوان ضمانت ارائه دهید تا بتوانید ماشین اجاره کنید.

در چنین شرایطی اینکه شما بتوانید در ایران و در هر ساعتی به صورت کاملا آنلاین، بدون نیاز به ارائه هرگونه سند، چک یا دیگر مدارک ضمانتی از خدمات اجاره ماشین بدون راننده بهره مند شوید، شاید قدری باورش دشوار باشد!

به همین خاطر برای اطلاع دقیق تر از فرصت ویژه، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید...

همه چیز در مورد اجاره خودرو در ایران

اجاره خودرو، جز خدماتی است که این روزها توسط افراد و وب سایت های مختلف درحال ارائه است. آنچه که تاکنون معمول بوده، متقاضیان بایستی برای اجاره ماشین، انواع مختلفی از مدارک ضمانتی مانند چک، سند، سفته و... را ارائه می کردند. این درحالی است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، نیازی به ارائه هیچ مدرکی تحت عنوان ضمانت وجود ندارد. شاید باورش سخت باشد، اما در ایران نیز، اماکن اجاره خودرو، حتی برای چند ساعت، آن هم بدون نیاز به چک، سند، سفته و... وجود دارد!!

شاید بپرسید چگونه می توانیم بدون نیاز به چک یا هر مدرک ضمانتی دیگری ماشین دلخواهمان را اجاره کنیم؟ کافی است هوشمندانه انتخاب کنید و با سامانه مجاز اجاره خودرو ناواران آشنا شوید. به همین سادگی... در ادامه همراه ما باشید.

اجاره خودرو بدون چک و سند در سرتاسر ایران!!

همانطور که اشاره کردیم، در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا، این امکان فراهم است که بتوانید بدون نیاز به چک، سند، سفته و... ماشین اجاره کنید که اصطلاحا اجاره خودرو به سبک جهانی نام دارد.

سرویس اجاره خودرو به سبک جهانی در حال حاضر توسط تنها سامانه رسمی اجاره ماشین در سرتاسر ایران درحال ارائه است؛ این سامانه (شرکت ناواران) علاوه بر امکان اجاره ماشین بدون چک، صدها خدمات برتر دیگر مطابق با استانداردهای بین المللی در حال ارائه است. شما می توانید با مراجعه به سایت سامانه مجاز اجاره ماشین بدون چک ناواران (www.NAVARAN.com)، از خدمات اجاره خودرو بدون نیاز به چک و یا هرگونه مدرک ضمانتی دیگر بهره مند شوید.

لازم به ذکر است، از دیگر خدمات این سامانه، اجاره خودرو تنها برای چند ساعت یا به اصطلاح اجاره خودرو روزانه است!

اجاره خودرو روزانه چیست؟

بنا بر دلایل مختلفی ممکن است نیاز به خدمات اجاره خودرو بدون راننده داشته باشیم. مثلا رفتن به یک مسافرت، شرکت در یک همایشی د شهری دیگر و... اما، برخی از دلایل مانند شرکت در یک جلسه کاری مهم، یک مهمانی ویژه یا حتی تست رانندگی با ماشین های لوکس، ممکن است به خدمات اجاره ماشین تنها برای چند ساعت نیاز داشته باشیم. در چنین شرایطی، اجاره خودرو روزانه بهترین گزینه از نظر اقتصادی است که تا حد قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد. پیشنهاد می کنیم پیش از استفاده از این خدمات، (راهنمای جامع اجاره خودرو روزانه) را بررسی کنید تا از بهرین خدمات و پیشنهادات بهره مند شده و بتوانید بدون نیاز به هرگونه مدرک ضمانتی مانند چک، سند و سفته و... از خدمات اجاره ماشین روزانه بهره مند شوید.

اجاره ماشین بدون چک در ایران چگونه است؟ راهنمای اجاره خودرو با شرایط آسان

نکات مهم و کلیدی زمان اجاره ماشین چیست؟

هنگام اجاره ماشین اگر آشنایی کافی با خدمات car rental ندارید، لازم است که حتما برخی مهم ترین نکات اجاره خودرو بدون راننده در ایران را بدانید. از جمله این نکات:

1- استفاده از خدمات شرکت های مجاز اجاره ماشین

2- امکان اجاره خودرو با شرایط آسان و بدون نیاز به ارائه چک و سند

3- توجه به قیمت ها و نحوه محاسبه هزینه اجاره خودرو

4- بررسی قوانین بیمه و پوشش هزینه های خسارت در زمان تصادف یا سرقت

5- ارائه پشتیبانی های ویژه توسط شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین مانند:

  • امدادرسانی جاده ای
  • ارائه قرداد و فاکتر رسمی
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • امکان تحویل و عودت ماشین در محل و ساعت دلخواه شما

6- بررسی امکان عودت خودرو در شهری دیگر

7- بررسی دقیق قوانین تمدید اجاره ماشین

پیشنهاد می کنیم برای بررسی دقیق تر نکات اجاره ماشین بدون راننده، مجموعه ((نکات کلیدی و مهم اجاره ماشین)) را مطالعه نمایید تا با خیالی آسوده و بدون هرگونه دغدغه ای از خدمات اجاره ماشین با شرایط آسان برخوردار شوید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها