کد خبر : 66500

مشکلات اجاره ماشین در کیش

مشکلات اجاره ماشین در کیش

کیش یکی از بنادر آزاد لوکس در ایران است که معمولاً خرید و اجاره ماشین های منطقه آزاد در آن بسیار کم هزینه تر از سایر شهرها می باشد.

از طرف دیگر بسیاری از مسافران که برای سفر و استراحت به این شهر می آیند، با رنت ماشین در کیش هم کار خود را راحت تر می کنند و هم به هزینه های رفت و آمد خود کاهش می دهند. شرکت های زیادی در کیش برای اجازه خودرو وجود دارند و از همین رو پیدا کردن یک شرکت اجازه خودروی معتبر در این جزیره در کنار آشنایی با قوانین و مشکلاتی که بر سر راهتان برای اجاره خودرو در کیش وجود دارد، می تواند به شما کمک کند تا تجربه بهتری را برای خودتان رقم بزنید. در ادامه این مقاله می توانید با هر آن چیزی که لازم است در مورد اجاره ماشین در کیش و مشکلات مربوط به آن بدانید، آشنا شوید.

اجاره خودرو ارزان در کیش

اجاره ماشین در کیش

قبل از هر چیزی باید بدانید که برای اجاره ماشین در کیش باید از شرکت های مجاز که دارای مجوز رسمی هستند، اقدام کنید. اجاره ماشین در کیش از طریق شرکت ها و افرادی که مجوز رسمی ندارند، موجب ایجاد دردسرهای غیرقابل جبرانی برای شما خواهد شد. علاوه بر این موضوع باید بدانید که کلیه شرکت های رنت کار در کیش باید هزینه مصوبی برای اجاره ماشین در کیش از مشتری دریافت کنند. بنابراین به جای این که به دنبال اجاره خودرو ارزان در کیش باشید، بهتر است به فکر پیدا کردن یک شرکت معتبر باشید که هزینه های اجاره را طبق مبلغ تعیین شده از قبل از مشتری دریافت می کند. توجه داشته باشید که کلیه ماشین هایی که در کیش اجازه داده می شوند، باید دارای دفترچه رنت باشند. شما بعد از پیدا کردن بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش، دفترچه رنت را بررسی می کنید. سپس قرارداد نوشته شده از سوی شرکت را نیز با دقت مطالعه می نمایید و آن را در زمان اجازه ماشین نزد خودتان نگه می دارید.

توجه داشته باشید که قیمت ماشین های لوکس در کیش نسبت به ماشین های معمولی و ایرانی بیشتر است. از همین رو شما برای اجاره ماشین ایرانی در کیش می توانید هزینه پایین تری را پرداخت کنید. از همین رو در نظر گرفتن مدل ماشین و شرایط اجاره ماشین در کیش قبل از بستن قرارداد اهمیت زیادی برای مشتریان دارد.

اجاره خودرو در کیش بدون چک

مهم ترین مشکلات اجاره خودرو در کیش

چه قصد اجاره ماشین در فرودگاه کیش را داشته باشید و چه به دنبال اجاره ماهانه خودرو در کیش باشید، باید بدانید که اگر هوشمندانه عمل نکنید، قطعاً مشکلات زیادی در مسیرتان قرار خواهد گرفت. تنها کمی بی توجهی در زمان اجاره ماشین در کیش می تواند شما را وادار به پرداخت هزینه اضافی کند. 

فراهم کردن مدارک مورد نیاز

توجه داشته باشید که برای اجاره خودرو حتماً باید بین شما و شرکت یک قرارداد معتبر امضا شود. شما برای اجازه خودرو ملزم هستید مدارم مورد نیاز همچون اصل گواهینامه، مبلغ 3 تا 10 میلیون تومان را همراه داشته باشید. از طرف دیگر معمولاً 500 هزار تومان نیز بابت ضمانت خلافی خودرو نزد شرکت به امانت گذاشته می شود. این مبلغ در صورتی که هیچ خلافی در دوران اجاره ماشین در کیش نداشته باشید، به شما باز گردانده می شود.

پرداخت هزینه بالای اجاره ماشین در کیش

یکی دیگر از مشکلاتی که در زمان اجاره ماشین در کیش با آن مواجه می شوید، هزینه بالای اجاره است. قبل از هر چیزی باید بدانید که هزینه اجاره خودرو در کیش به صورت یک مبلغ مصوب در تمام جزیره مشخص است و کلیه شرکت ها معمولاً هزینه و شرایط اجاره ماشین در کیش را در همان ابتدای کار تعیین می کنند. از همین رو هیچ شرکتی نمی تواند درصد بالایی از هزینه را تخفیف بدهد یا ماشین را با قیمت بسیار پایین تر به شما کرایه دهد. معمولاً قیمت ماشین ها با توجه به سال تولید، آپشن و مدل آن تعیین می شود و از روزانه 600 هزار تومان به بالا در نظر گرفته می شود.

هزینه اجاره خودرو کیش

قوانین مشخص برای اجاره ماشین در کیش

برای اجاره ماشین در کیش ابتدا باید با قوانین رنت خودرو آشنا باشید. برای اجاره ماشین در کیش باید بدانید که شما مجاز هستید روزانه 200 کیلومتر مسافت را طی کنید. مقدار بنزین در زمانی که ماشین را تحویل می گیرید مشخص می شود. سپس در زمانی که ماشین را تحویل می دهید باید ماشین را به همان میزان بنزین بزنید. در جزیره کیش هیچ فردی نباید با سرعت بیشتر از 80 کیلومتر رانندگی کند. از طرف دیگر در زمانی که شرکت ماشین را به شما تحویل می دهد از بدنه خودرو و همه زوایای آن عکس و فیلم گرفته می شود تا هر گونه مشکلی که به وجود آمد، خودتان هزینه و جریمه آن را پرداخت کند. 

جمع بندی نهایی

اجاره خودرو در کیش حتماً باید با توجه به قوانین مشخص و از طریق شرکت های معتبر انجام شود. این کار موجب می شود تا در زمان تحویل خودرو و همچنین ایجاد خسارت با مشکل روبرو نشوید و بتوانید طبق قانون عمل کنید. از طرف دیگر اگر شما خودرویی را اجاره کنید که از قبل دارای شکایت یا خلافی است، خیلی زود بعد از کمی گشت و گذار در جزیره پلیس جلوی شما را می گیرد و خودروی شما را توقیف می کند. از همین رو هیچ گاه به خاطر پرداخت هزینه کمتر از مراجع و شرکت های غیر قانونی ماشین اجاره نکنید و همیشه به دنبال شرکت های معتبر و شناخته شده برای این کار باشید. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها