کد خبر : 19691

فروش شورولت کامارو و کوروت در اروپا ممنوع می شود

فروش شورولت کامارو و کوروت در اروپا ممنوع می شود

فروش شورلت کامارو و شورولت کوروت از اواخر ماه آگوست در کشورهای اروپایی ممنوع می شود. این محصولات قادر به کسب استاندارد آلایندگی اروپا نیستند.

به گزارش خودروتک ، در صورتی که به خودروهای شورلت کامارو و یا کوروت علاقه دارید و همچنین ساکن کشورهای اروپایی هستید، فرصت کمی برای خرید آن ها خواهید داشت. به علت قوانین جدید اروپا در رابطه با استاندارد آلایندگی، فروش این دو خودروی آمریکایی از 31 آگوست سال جاری میلادی در این قاره متوقف می شود.

در کشورهای اروپایی تنها نمونه مجهز به موتور 8 سیلندر کامارو به فروش می رسد که این موتور 6.2 لیتری نتوانسته استانداردهای آلایندگی اروپا را دریافت کند.

در کشور انگلستان تنها یک فروشگاه خودروی شورلت کوروت را به فروش می رساند. در حالی که کوروت C7 در آینده نزدیک بازنشسته می شود، احتمال عدم کسب استانداردهای آلایندگی توسط کوروت C8 نیز وجود دارد.

نسل ششم کامارو به تازگی معرفی شده و برای ملاقات با نسل جدید آن باید تا چند سال دیگر منتظر بمانیم. با توجه به این موضوع، خریداران در کشورهای اروپایی فعلا به این خودرو دسترسی نخواهند داشت.

شورولت کامارو پرطرفدارترین خودروی دست دوم در کشور انگلستان محسوب می شود. پس از توقف فروش نسخه جدید این خودرو، رانندگان باید نمونه کارکرده آن را خریداری کنند.

در حال حاضر شورولت کامارو با قیمت پایه 39,995 پوند و شورولت کوروت با قیمت پایه 67,000 پوند به فروش می رسند. این محصولات با توجه مشخصات فنی، ارزش خرید بالایی دارند.

شورولت در کشور انگلستان در ماه فوریه 2018 تنها موفق به فروش یک خودرو شده بود که مدل آن مشخص نشده است. فرمان شورلت کوروت و کامارو در کشور انگلستان در سمت چپ قرار دارد؛ با این حال فورد موستانگ مخصوص بازار این کشور دارای فرمان در سمت راست خود است


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها