کد خبر : 17632

شورولت کامارو مدل 2020 رونمایی شد

شورولت کامارو مدل 2020 رونمایی شد

سال گذشته وقتی شورولت در نمایشگاه SEMA‌ از کانسپت کامارو موسوم به SS Shock پرده‌برداری کرد،‌ همه بر این باور بودند که این بهترین فیس‌لیفتی است که شِوی می‌توانست روی این خودرو اجرا کند. خبر خوب اینجاست که این عضلانی آمریکایی در مدل 2020 خود با همان طراحی SS Shock رونمایی شده است.

به گزارش خودروتک ، استیو ماجوروس مدیر بازاریابی شورولت می‌گوید این خودرو حاصل همکاری نزدیک مهندسان و مشتریان بوده است. چراکه آن‌ها صحبت (انتقاد) کردند و ما گوش کردیم.

این شباهت را به خوبی می‌توان از روی تغییرات جلوپنجره، سپرها، فلاپ‌ها و البته چراغ‌های اصلی نیز مشاهده کرد. از آنجایی که این کامارو یک فیس‌لیفت به حساب می‌آید پس نباید انتظار تغییرات انقلابی در آن را داشته باشیم. استیو ماجوروس مدیر بازاریابی شورولت می‌گوید این خودرو حاصل همکاری نزدیک مهندسان و مشتریان بوده است. چراکه آن‌ها صحبت (انتقاد) کردند و ما گوش کردیم.

از جمله ریزه‌کاری‌های این خودرو که کمتر به چشم می‌آید، فرو رفتن لوگوی اصلی شرکت درون جلوپنجره توری آن است. در مدل 2020 این خودرو می‌توان ماهیت کانسپتی و فضایی بودن آن را هم‌چنان حس کرد. برجستگی روی کاپوت و امتداد چراغ‌های اصلی که تبدیل به LED‌ روشنایی روز شده، جلوه منحصربه‌فرد این خودرو را تکمیل کرده است.

شورولت کامارو SS جدید شامل بال عقب (در تریم LS و LT)، چراغ‌های تیره (LS و LT)، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی (LT، LT1 و SS)، کالیپرهای نارنجی (LT، LT1 و SS) و البته صندلی‌های مسابقه‌ای ریکارو برای همه تریم‌ها است. شرکت می‌گوید برای افزایش حس مسابقه‌ای این خودرو فرمان آن را از جنس میکرفایبر تهیه کرده است. در برخی از تریم‌ها نیز می‌توان به تودزوی چرم سفید سرامیکی و قرمز اشاره کرد.

شورولت کاماروی جدید در مدل 3LT خود دارای یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ است. آمریکایی‌ها می‌گویند کامارو SS‌ تیپ LT1 می‌تواند 455 اسب‌بخار قدر تولید کند. قیمت این مدل حدود 35 هزار دلار است. این خودرو می‌تواند گزینه اصلی اهالی دریفت باشد. چراکه جعبه‌دنده آن 6 سرعته دستی است. در تیپ‌های دیگر می‌توان جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک که به پیشرانه‌ای 3.6 لیتری شش سیلندر Vشکل متصل است را مشاهده کرد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها