کد خبر : 9782

راهنمای خرید آلفارومئو میتو + قیمت و مشخصات فنی

راهنمای خرید آلفارومئو میتو + قیمت و مشخصات فنی

آیا خرید آلفارومئو میتو جدید انتخاب هوشمندانه‌ای است؟ آلفا رومئو میتو یک خودرو سوپر مینی است که از سال 2008 وارد بازار شده است.

به گزارش خودروتک، آیا خرید آلفارومئو میتو جدید انتخاب هوشمندانه‌ای است؟ آلفا رومئو میتو یک خودرو سوپر مینی است که از سال 2008 وارد بازار شده است. این مدل سه در هاچبک با الگوگیری از نمای آلفارومئو 8C محبوب ساخته‌شده و به عنوان کوچک‌ترین خودرو تولید شده توسط این شرکت توانسته است با فروش خوبی در این سال‌ها رو به رو شود. در طی سال‌های 2008 تا 2017 تنها در اروپا 265 هزار دستگاه از این خودرو فروخته‌شده که برای این خودرو کوچک آمار خوبی محسوب می‌شود و نشان دهنده بازار خوب خرید و فروش آلفارومئو است.

آلفارومئو 2017 دارای چه ویژگی‌های جدیدی است؟

آخرین نسخه از این خودرو در انتهای سال 2016 معرفی و به بازار عرضه شده است. این نسخه در واقع یک فیس لیفت جدید از آلفارومئو میتو است. شرکت ایتالیایی برای نسخه جدید خودروی کوچک و جذاب خود از تریم متفاوت، ظاهری جدید‌تر و به روز‌تر استفاده کرده‌است. علاوه بر این یک موتور 1.3 لیتری توربو شارژ دیزلی نیز به گزینه‌های در دسترس افرادی که قصد خرید آلفارومئو میتو جدید را دارند اضافه شده‌است.

آلفارومئو میتو 2017 دارای جلو پنجره جدید، جزئیات جدید در چراغ‌های جلو، آلیاژ با کیفیت‌تر برای رینگ‌ها است. در درون خودرو نیز تریم‌های جدید برای صندلی‌ها، سیستم جدید نمایش اطلاعات آلفارومئو و استفاده از متریال با کیفیت‌تر برای داشبورد و درها توانسته‌است فضای بهتری را برای سرنشینان فراهم کند. همه این تغییرات به شکلی انجام شده که طراحی آلفارومئو میتو جدید را به زبان طراحی برند ایتالیایی نزدیک‌تر کند. از طرفی یکی از نکات منفی میتو فضا و امکانات کم درون کابین آن بود، به این ترتیب احتمالا تغییرات جدید در راستای افزایش فروش آلفارومئو میتو و جذب مشتریان بیشتر انجام شده‌است.

آلفارومئو میتو 2017، بهترین نسخه ارائه شده از میتو تا به امروز

اگر قصد خرید آلفارومئو میتو را داشته‌باشید گزینه‌های مختلفی از آن در پیش روی شما خواهد‌بود. بهترین نسخه ارائه شده از این خودرو با نام Veloce شناخته می‌شود که دارای یک موتور 1.4 لیتری توربو با توانایی تولید 168 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 آن در حدود 7 ثانیه است. این مدل به رینگ 18 اینچی اسپرت، سیستم تعلیق اسپرت، ترمز‌های بزرگ‌تر و اگزوز‌های دوگانه مجهز شده‌است. در داخل این خودرو نیز از یک سیستم ناوبری ماهواره ای، سیستم نمایش اطلاعات به‌روز‌رسانی شده و کیت مخصوص اسپرت آلفارومئو استفاده شده‌است تا هر چه بیشتر حس یک خودرو اسپرت را به خریداران منتقل کند.

چه مدل‌هایی از آلفارومئو میتو در ایران موجود است؟

از سال 2012 نمونه‌های مختلفی از آلفارومئو میتو وارد بازار ایران شده‌است. این ایتالیایی کوچک به دلیل طراحی زیبا و خاص و هدف گرفتن دسته خودرو‌های هاچبک که در آن زمان رقبای سطح بالایی در آن وجود نداشت، توانست خیلی زود به یکی از خارجی‌های محبوب بازار ایران بدل شود. بعد از آن نسخه 2014 این خودرو نیز با موتور 1.4 لیتری توربو با توان خروجی 136 اسب بخار وارد ایران شد که فروش نسبتا خوبی را نیز تجربه کرد. با این حال قیمت بالا، ورود رقبای قدرتمندی مانند هیوندا i20 و i30 و همچنین چینی‌های ارزان قیمت سبب شده است که فروش آلفارومئو میتو تحت تاثیر قرار بگیرد.

در حال حاضر خبری مبنی بر ورود و یا خرید و فروش آلفارومئو میتو 2017 در ایران در دسترس نیست. اما نسخه های 2012 تا 2014 این خودرو در بازار یافت می‌شوند. شما می‌توانید آلفارومئو میتو را در حدود قیمت 150 تا 220 میلیون تومان مشاهده کنید.

نقاط ضعف و قوت آلفا رومئو میتو چیست؟

یکی از دلایل فروش آلفارومئو میتو در ایران مربوط به طراحی زیبای این خودرو است که حس یک خودرو لوکس اروپایی را به خوبی القا می‌کند. علاوه بر این به دلیل طراحی اسپرت، هندلینگ و سواری میتو بسیار لذت بخش است. در نهایت نباید فراموش کرد که با توجه به موتور نسبتا قوی و بدنه کوچک و سبک شتاب این خودرو نیز کاملا راضی کننده است.

اما اگر قصد خرید آلفارومئو میتو را داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که همانند سایر خودرو‌های این کمپانی ایتالیایی هزینه نگهداری از این خودرو در ایران بالا خواهد‌بود. علاوه بر این، فضای داخل میتو به دلیل اسپرت بودن و دو در بودن آن فقط برای صندلی های جلو کافی می‌رسد و در عقب احتمالا افراد حتی با جثه معمولی دچار مشکل خواهند‌شد.

منبع: ویرلن

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها