کد خبر : 73797

جیپ چروکی 2022 | ماجراجویی به سبک کلاسیک

جیپ چروکی 2022 | ماجراجویی به سبک کلاسیک

چروکی یکی از باسابقه ترین محصولات برند جیپ است که سابقه ارائه اولین مدل آن به سال 1974 باز می گردد و تا به امروز همچنان محبوب ماجراجویان و طرفداران کلاس شاسی بلند بوده است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، محصولات 2022 خانواده چروکی در زمان معرفی جزئیات جالبی را ارائه داده اند که به عنوان یکی از برترین های کلاس میان سایز می تواند بازار مناسبی را برای جیپ در مناطق مختلف همراه داشته باشد.

یکی از جدیدترین تریم های چروکی با نام اکس شناخته می شود که این مدل از منظر طراحی ظاهری بسیار به مدل تریل هاوک نزدیک شده و بیشتر خود را به عنوان یک آفرودر معرفی می کند تا یک شهری بلند قامت!

مواردی مانند قاب پلاستیکی هلال گلگیرها، رینگ های 17 اینچی با لاستیک های آفرودی اضافه شده و همچنین سیستم تعلیق بروزشده که در مقایسه با نسخه استاندارد 25.4 میلیمتر ارتفاع خودرو را از سطح زمین افزایش داده است.

چروکی اکس

در چروکی اکس ، سامانه تمام چرخ محرک با موتور6 سیلندر به عنوان آپشن استاندارد در نظر گرفته شده که این پیشرانه 3.2 لیتری 271 اسب بخار خروجی و 324 نیوتن متر گشتاور دارد.

این در شرایطی است که یکی از آپشن های جذاب چروکی در تریم های دیگر، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ 2 لیتری با 270 اسب بخار خروجی و گشتاور 342 نیوتن متر است.

در بخش جعبه دنده از نمونه 9 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

برای تمامی تریم های چروکی از نمایشگر لمسی 8.4 اینچی در کابین استفاده شده است.

ارزانترین تریم چروکی 2022 با قیمت پایه 33995 دلار در بازار آمریکا عرضه می شود. تریم جذاب تریل هاوک نیز با قیمت پایه 37045 دلار وارد نمایشگاه های جیپ شده است.

تریم لیمیتد نیز از 35745 دلار قیمت خورده است.

تریل هاوک

 
 

تصاویر بیشتر:

 
 
 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها