کد خبر : 73527

مرسدس بنز SL مدل 2022 | هنوز هم وحشی و سرکش

مرسدس بنز SL مدل 2022 | هنوز هم وحشی و سرکش

مرسدس بنز SL جدید در حقیقت محصولی از مرسدس AMG بوده و ابتدا در دو نسخه SL 55 و SL63 وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - مرسدس-AMG SL-class مدل ۲۰۲۲ از جمله خودروهایی است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است؛ نسل جدید SL خودرویی اسپرت‌ است که تنها با نشان AMG عرضه می‌شود.

مدل پایه SL۵۵ از یک موتور V-۸ توئین توربو با قدرت ۴۶۹ اسب بخار نیرو می‌گیرد، در حالی که SL۶۳ مسابقه‌ای نسخه ۵۷۷ اسب بخاری از همان موتور را دریافت می‌کند. فرمان چهار چرخ متحرک و فرمان چهار چرخ هر دو استاندارد هستند و برای بهبود هندلینگ و عملکرد در نظر گرفته شده اند.

اگرچه این خودرو به عنوان یک خودروی اسپرت متمرکزتر در نظر گرفته می‌شود، اما SL جدید دارای کابینی مجلل و با تکنولوژی بالاست و با توجه به نسل‌های قبلی، SL جدید دارای سقف پارچه‌ای تاشو به جای سقف تاشو برقی است.

2022 مرسدس AMG کلاس SL

 

کلاس SL نمادین مرسدس-AMG پس از یک وقفه کوتاه، برای سال ۲۰۲۲ جدید است. مرسدس AMG لیست دقیقی از ویژگی‌های استاندارد و اختیاری SL جدید منتشر نکرده است.

هر دو مدل SL مجهز به یک توربو دوقلو ۴ لیتری V-۸ هستند که از خودروی اسپرت GT قرض گرفته شده است. در SL۵۵، موتور ۴۶۹ اسب بخار نیرو تولید می‌کند، اما ارتقاء به SL۶۳ این رقم را به ۵۷۷ اسب بخار افزایش می‌دهد؛ گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک تنها جعبه دنده است و سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان چهار چرخ استاندارد در تمام مدل‌های SL هستند.

2022 مرسدس AMG کلاس SL

 

کلاس SL تنها یک کانورتیبل دو در است. اما به جای سقف سخت تاشو پیچیده نسل گذشته، سقف پارچه‌ای در مدل جدید برای صرفه جویی در وزن و به حداکثر رساندن فضای بار استفاده شده است؛ با این حال، نباید انتظار یک صندوق عقب بزرگ را داشت.

2022 مرسدس AMG کلاس SL

 

جفت صندلی عقب کوچک برای حمل بار در نظر گرفته شده است؛ فضای داخلی بسیار مجلل است و ویژگی جدید مرسدس بنز استاندارد است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها