کد خبر : 71086

همه چیز درباره مرسدس بنز CLA مدل 2022 | مشخصات فنی و آپشن ها

همه چیز درباره مرسدس بنز CLA مدل 2022 | مشخصات فنی و آپشن ها

سدان کوچک و اسپرت مرسدس بنز در کلاس CLA مدل ۲۰۲۲ دارای امکانات و ویژگی های بالاست و به دلیل داشتن این امکانات توانسته جایگاه خود را در میان خودرو‌های گران‌تر و لوکس به دست آورد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک این خودرو دارای یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر استاندارد است که می تواند ۲۲۱ اسب بخار در CLA۲۵۰ تولید می‌کند که برای اکثر رانندگان کافی است.

افرادی که به دنبال هیجان بیشتر هستند می توانند نسخه CLA۳۵ یا CLA۴۵ تنظیم شده AMG را خریداری کنند. در داخل، کلاس CLA تقریباً همان ظاهر و احساس یک بنز گران‌تر را دارد. اگر استایل کوپه‌ مانند مورد علاقه شما نیست، می‌توانید به جای آن کلاس A را از نظر مکانیکی مشابه انتخاب کنید یا به سراغ یکی از رقبای سنتی‌تر CLA۲۵۰ مانند آئودی A۳، بی‌ام‌و سری ۲ گرن بروید. 

سدان کلاس CLA تنها با یک تغییر به مدل سال ۲۰۲۲ می‌رسد که تغییر آن در رادیو ماهواره‌ای SiriusXM است که اکنون با بسته اختیاری Premium ارائه می‌شود. CLA۲۵۰ با دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک استاندارد در CLA۲۵۰، ۴Matic است. تریم دوم برای کسانی که در جاده‌های خیس و لغزنده سفر می‌کنند انتخابی عالی است، اما ما فکر می‌کنیم که بقیه از CLA۲۵۰ راضی خواهند بود.

مرسدس بنز 2022 CLA-Class

 

این خودرو بر روی چرخ‌های ۱۸ اینچی سوار می‌شود و دارای ویژگی‌های بیرونی مانند چراغ‌های LED خودکار، چراغ‌های مه شکن عقب، سانروف، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی گرم شونده با چراغ‌های راهنما یکپارچه است.

فهرست امکانات رفاهی استاندارد داخل کابین شامل صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی ۱۲ جهته، ستون فرمان با قابلیت تنظیم شیببه صورت دستی، صندلی نیمکتی عقب تاشو با تقسیم ۶۰/۴۰، ورود بدون کلید و جهت یابی است. وقتی صحبت از ویژگی‌های کمک راننده می‌شود، ترمز اضطراری خودکار استاندارد خودنمایی می کند.

مرسدس بنز 2022 CLA-Class

 

تمام سدان‌های کلاس CLA ۲۰۲۲ مرسدس بنز با موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر که ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند، انگیزه دارند. دنده‌ها توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک تعویض می‌شوند. دیفرانسیل جلو استاندارد است و تمام چرخ محرک در دسترس است.

مرسدس بنز 2022 CLA-Class

 

در پیست آزمایشی ، مدل چهار چرخ متحرک CLA۲۵۰، ۴Matic در عرض ۵.۶ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید. اگرچه این یکی از کم‌هزینه‌ترین مدل‌های این خودروساز است، اما کلاس CLA ۲۰۲۲ دارای کابینی است که به نظر می‌رسد متعلق به مرسدس بنز است. پشته مرکزی تمیز و مدرن است و با سه دریچه تهویه مدور تزئین شده است.  صندلی‌های جلو جادار هستند، اما در ردیف دوم به دلیل خط سقف شیب دار خودرو، فضای سر محدودی وجود دارد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها