کد خبر : 71020

بررسی مشخصات و آپشن های میتسوبیشی اوتلندر 2021 + تصاویر

بررسی مشخصات و آپشن های میتسوبیشی اوتلندر 2021 + تصاویر

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ علیرغم نمای جدید آن که اخیراً بازطراحی شده، در مقایسه با دیگر محصولات تولیدی قدیمی است. کراس اوور ساب کامپکت میتسوبیشی دارای چندین امکانات و برخی ویژگی‌های سرگرمی است که باعث به روز شدن این خودرو نسبت به نسل قبل می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، برخی، رانندگی با اوتلندر اسپرت را رضایت بخش نمی دانند و آن را فاقد فضایی مناسب برای نشستن می دانند.

بدتر از آن این است که میتسوبیشی تقریباً به اندازه مزدا CX-۳۰ و هیوندای کنا زیبا و جذاب است. جدا از ارائه استایل زیبا، چهار چرخ محرک و گارانتی عالی پیشرانه، چیزی برای دوست داشتن اوتلندر اسپرت ۲۰۲۱ وجود ندارد، مگر اینکه خریداران از طرفداران بزرگ این برند باشند.

 اوتلندر اسپرت برای سال ۲۰۲۱ با ویژگی‌های جدید معرفی شد. اکنون همه مدل‌ها دارای نوربالای خودکار، هشدار برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده و هشدار خروج از خط هستند. مدل پایه همچنین اکنون دارای چراغ‌های مه شکن LED، برف پاک کن‌های حساس به باران و یک آینه دید عقب با نور کم خودکار است.

میتسوبیشی اوتلندر اسپورت ۲۰۲۱

 

 در داخل، لوازم داخلی اکنون دارای دوخت کنتراست قرمز است. در مدل پایه این خودرو دارای امکانات کمی است اما با رفتن در تریم  LE شاهد برخی از ویژگی‌های بیشتر هستیم و می توان گفت در این نسخه میتسوبیشی بیشتر شبیه یک خودروی جدید است، قابل توجه‌ترین تغییرات شامل صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی با اپل کارپلی و اتو اندروید است.

میتسوبیشی اوتلندر اسپورت ۲۰۲۱

 

سایر محتوایی که ارتقا داشته است شامل فرمان با روکش چرمی و دوخت قرمز در داخل است. خریدارانی که خواهان سیستم چهار چرخ متحرک هستند، می‌توانند آن را با ۱۵۵۰ دلار اضافی اضافه کنند. اوتلندر اسپرت با موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری ۱۴۸ اسب بخاری استاندارد ارائه می شود.

میتسوبیشی اوتلندر اسپورت ۲۰۲۱

 

این خودرو همچنین با موتور قدرتمندتر ۲.۴ لیتری ۱۶۸ اسب بخاری ارائه می شود که نسبت به موتور دیگر کمی سریعتر است، اما مصرف سوخت آن بیشتر است که برای گرانترین مدل GT در نظر گرفته شده است. هر دو موتور با یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) ارائه می‌شوند. آخرین اوتلندر اسپرتی که با موتور ۲.۴ لیتری آزمایش شده توانسته در ۸.۰ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که در واقع چندین رقیب برتر را بهتر می‌کند.

میتسوبیشی اوتلندر اسپورت ۲۰۲۱

 

علیرغم بهبود اندکی در برخی از تریم‌ها، فضای وسیعی از پلاستیک مشکی با طراحی داشبورد بدون الهام ترکیب می‌شود تا فضایی کاملاً مقرون به صرفه را در داخل اوتلندر اسپرت ایجاد کند. صندلی‌های چرمی در این نسخه موجود نیست اما برخی از تریم‌ها دارای دوخت قرمز روی صندلی‌ها هستند تا جلوه جذاب تری به داخل دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها