کد خبر : 8050

سبد ترسناک محصولات جدید میتسوبیشی رونمایی شد

سبد ترسناک محصولات جدید میتسوبیشی رونمایی شد

شرکت خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی در بریتانیا، از یک نسخه تولید محدود به نام Black Edition برای چهار مدل اکلیپس کراس، ASX، اوتلندر و L200 رونمایی کرده است.

به گزارش خودروتک، این نسخه‌های تولید محدود به برخی تزئینات مشکی روی بخش‌های مختلف بدنه از جمله جلوپنجره، قاب آینه، دستگیره درها و قاب چراغ‌ها و برخی تغییرات داخل کابین مجهز شده‌اند.

همه این مدل‌ها در نمایندگی‌های میتسوبیشی در بریتانیا قابل سفارش هستند و مشتری‌ها می‌توانند آن‌ها را در سه رنگ بدنه سفید، خاکستری یا مشکی با کلی تجهیزات اضافی خریداری کنند. این که با وجود سه رنگ بدنه مختلف چرا نام این مدل‌های تولید محدود را Black Edition گذاشته‌اند ممکن است برای شما هم سؤال باشد. پاسخ این است که بدون توجه به رنگ بدنه، همه این مدل‌ها به تزئینات مشکی خاصی روی بدنه و داخل کابین خود مجهز خواهند بود. در ادامه مطلب باما همراه شوید تا نگاهی دقیق‌تر به هر یک از این 4 مدل داشته باشیم.

میتسوبیشی اکلیپس کراس Black Edition

میتسوبیشی اکلیپس کراس Black Edition که مبتنی بر تریم 4 ساخته شده و فقط 500 دستگاه از آن تولید خواهد شد، از برخی تزئینات بدنه مشکی و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی بهره می‌برد. از جمله تجهیزات خاص این مدل می‌توان به سقف پانوراما، سیستم دوربین 360 درجه، صفحه‌نمایش هدآپ، روکش چرم، سیستم صوتی راکفورد فوسگیت و تجهیزات مختلفی ایمنی و کمکی رانندگی اشاره کرد.

میتسوبیشی می‌گوید 250 دستگاه از مجموع 500 دستگاه این خودرو در بریتانیا به سیستم جدید Connected Car شرکت با قابلیت e-call مجهز خواهند بود. این سیستم با کمک یک اپلیکیشن موبایل، به کاربر اجازه می‌دهد تا میزان کارکرد خودرو، پارامترهای مختلف پیشرانه، مقدار سوخت و فشار باد تایرها را از راه دور بررسی کنند.

قیمت میتسوبیشی اکلیپس کراس Black Edition از 27 هزار و 290 پوند در بریتانیا شروع می‌شود. نسخه مجهز به سیستم Connected Car با دو سال آبونمان خدمات میتسوبیشی Connect تقریباً 400 پوند گران‌تر است. سیستم دو دیفرانسیل به‌صورت آپشن روی این خودرو ارائه خواهد شد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس یک شاسی بلند کامپکت بوده و قبل از رونمایی آن در نمایشگاه ژنو 2017، شرکت میتسوبیشی با معرفی دو کانسپت مختلف از آن طی سال‌های 2013 و 2015 پیش‌نمایشی از اکلیپس کراس را در معرض دید مردم قرار داده بود. در خانواده محصولات میتسوبیشی، اکلیپس کراس جایگاهی بین ASX و اوتلندر دارد. همه مدل‌های این خودرو در حال حاضر در کارخانه‌های میتسوبیشی داخل خاک ژاپن تولید می‌شوند.

میتسوبیشی ASX Black Edition

شرکت میتسوبیشی مدل ASX Black Edition را مبتنی بر تریم Juro ساخته و علاوه بر تزئینات مشکی رنگ روی بدنه و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچ، مواردی دیگر مانند دوخت متضاد قرمز روی فرمان، دسته‌دنده، ترمز دستی و کنسول مرکزی و سقف پانوراما دارد. قیمت پایه آن 21 هزار و 660 پوند بوده و فقط 300 دستگاه از آن قرار است ساخته شود.

از جمله مهم‌ترین امکانات، تجهیزات و آپشن های ارائه شده روی این خودرو می‌توان به مواردی مانند باربند مشکی، قاب آینه مشکی، دوربین دید عقب، کروز کنترل، سنسور باران، پدال‌های اسپرت آلومینیومی، چراغ‌های LED دیلایت، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و چند مورد دیگر اشاره کرد.

میتسوبیشی اوتلندر Black Edition

این نسخه ویژه اوتلندر مبتنی بر مدل بنزینی 4 ساخته شده و با تزئینات مشکی روی بدنه و رینگ‌های 18 اینچی مدلی فوق‌العاده جذاب است. سقف مشکی و روکش اسپرت C-Tec از جمله مهم‌ترین تغییرات کابین آن هستند.

میتسوبیشی قیمت پایه این مدل را 31 هزار 560 پوند تعیین کرده و فقط 150 دستگاه از آن را خواهد ساخت. در لیست آپشن ها و تجهیزات ارائه شده برای این خودرو مواردی مثل دوربین پارک 360 درجه، نوربالای LED، هشدار تصادف عقب، فرمان گرم شو، هشدار نقاط کور، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، ترمز پارک الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع اتومات دوگانه و چند مورد دیگر می‌شود.

میتسوبیشی L200 Barbarian Black Edition

خودروی L200 Barbarian Black Edition با قیمت پایه 30 هزار و 195 پوندی و تیراژ محدود 500 دستگاه، با تزئینات مشکی روی بدنه، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی و سقف GT با پنجره‌های کناری، فول باکس میتسوبیشی یا رول تاپ با میله‌های اسپرت وارد بازار خواهد شد.

داخل کابین، این پیکاپ تراک جذاب به رکاب نورپردازی شده خاص، فرمان چرمی، نورپردازی محیطی و کفپوش های متفاوت مجهز شده است. از دیگر موارد قابل‌توجه این خودرو می‌توانیم به سیستم دو دیفرانسیل سوپر سلکت، چراغ‌های جلوی زنون، دوربین دید عقب، صندلی‌های جلو گرم شو، رادیو ماهواره‌ای، حس گر باران، تهویه مطبوع اتومات دوگانه، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کنیم.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها