کد خبر : 76193

با آزادسازی واردات خودرو پراید جدید هم وارد ایران می شود؟ | قیمت کیا پگاس

با آزادسازی واردات خودرو پراید جدید هم وارد ایران می شود؟ | قیمت کیا پگاس

کیا پگاس خودرویی است که در ایران به پراید جدید مشهور شده است.

به گزارش خودروتک، کیا پگاس یکی از محصولات نسبتا جدید از شرکت کیا به حساب می آید. کیا پگاس در ردیف محصولات ارزان قیمت کیا است. کیا پگاس اولین بار در سال 2017 معرفی و با مدل 2018 به بازار عرضه شد. کیا پگاس بیشتر در کشورهای آسیایی عرضه می شود. آیا کیا پگاس هما کیا پراید جدید است؟

کیا پگاس همان پراید جدید است؟

راستش را بخواهید کیا پگاس به طور رسمی پراید جدید به حساب نمی آید. اما ارزان بودن کیا پگاس به نسبت دیگر محصولات کیا موجب شده تا آن را پراید جدید به حساب آورند.

کیا پگاس یک محصول کاملا کره ای به حساب نمی آید. بلکه یک شرکت مشترک با همکاری کیا و دانگ فنگ کار طراحی و تولید آن را به عنوان یک خودرو ارزانقیمت برای بازارهای در حال توسعه انجام داده است.

کیا پگاس یک گزینه برای بازار ایران

کیا پگاس را چه یک خودرو مستقل و چه پراید جدید به حساب آوریم، یک گزینه خوب برای بازار ایران به حساب می آید. از یک سو قیمت این خودرو در ردیف خودروهای اقتصادی قرار می گیرد و از سوی دیگر کیا شبکه خدمات پس از فروش قابل قبولی در ایران دارد.

همچنین تولید و عرضه گسترده کیا پگاس در کشور چین، کار واردات این خودرو را برای واردکنندگان ایران آسان می کند.

قیمت کیا پگاس

کیا پگاس در ردیف خودروهای بسیار ارزان به حساب می آید. قیمت این خودرو در بازارهای دیگر 11 هزار دلار است که با محاسبه دلار 30 هزار تومان می شود 330 میلیون تومان. یعنی بسیار ارزانتر از محصولات بسیاری از محصولات تولید داخل!

کیا پگاس پراید جدید است؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها