کد خبر : 6641

ارسال سیگنال های آرامش به بازار خودرو

ارسال سیگنال های آرامش به بازار خودرو

سرانجام پس از التهابات ایجاد شده در بازار خودرو متاثر از نوسانات نرخ ارز، در روزهای اخیر قیمت کارخانه‌ای بعضی محصولات اعلام شد. ایران خودرو قیمت جدید برخی خودروهای خود را اعلام کرد که از جمله اخبار مهم بود و می‌تواند نشانه‌هایی از فروکش هیجانات بازار خودرو باشد.

به گزارش خودروتک، پس از ایجاد ثبات نسبی در قیمت ها، دیروز تا حدودی بازار خودرو از حالت بلاتکلیفی درآمد که می‌تواند آغاز انجام معاملات و خروج کارخانجات از رکود فعلی تولید باشد.

یکشنبه عصر در شرایطی قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۷، دانگ‌فنگ، دنا پلاس، هایما و پژو پارس از سوی ایران‌خودرو اعلام شد که در ماه‌های گذشته نمایشگاه‌ها قیمت‌های پرتی را برای این محصولات اعلام می‌کردند. با این حال از بازار خودرو خبر می‌رسد که اعلام قیمت جدید این خودروها، کاهش قیمت آنها در بازار آزاد را به دنبال داشته است.

به هر حال پس از مدت‌ها انتظار، گروه صنعتی ایران خودرو طی بخشنامه‌ای قیمت جدید پنج محصول خود را به نمایندگی‌های فروش ابلاغ کرد. بر این اساس قیمت پژو ۲۰۷ آی دنده دستی معادل ۷۰ میلیون تومان، دانگ‌فنگ H۳۰ اتوماتیک معادل ۷۵ میلیون تومان، دنا پلاس ۷۶ میلیون تومان، هایما S۵ توربو دنده اتوماتیک ۱۳۸ میلیون تومان و پژو پارس LX اتوماتیک ۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، اعلام شده است. در شرایط فعلی می‌توان امیدوار شد که اعلام قیمت‌های قطعی از سوی خودروسازان به ایجاد آرامش و ثبات در بازار خودرو منجر شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها