کد خبر : 38997

پیشنهاد تولید سه شیفت به خودروسازان

پیشنهاد تولید سه شیفت به خودروسازان

باید به دنبال اصلاح مالیات خرید و فروش خودرو در صحن علنی مجلس باشیم؛ بنا داریم این موضوع را حین بررسی بودجه پیشنهاد بدهیم لذا تعیین تکلیف این موضوع که می‌تواند برای دولت درآمد داشته و منجر به کاهش قیمت خودرو شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس ، عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از خودروسازان درباره عدم فعالیت شیفت سوم تولید خودرو خاطرنشان کرد: در فارس، کرمانشاه، مشهد، تبریز، سبزوار و ... سایت تولید خودرو وجود دارد که شیفت سوم آنها تولیدی ندارد اما ظرفیت خالی آنها بلااستفاده است؛ تا پایان سال باید این شیفت سوم تولید خودرو فعال شده و بخشی از التهابات بازار خودرو را کم کرده و اشتغال ایجاد کند.

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: فعال شدن شیفت سوم تولید خودرو در خودروسازان در جمع کردن بخشی از نقدینگی جامعه  موثر بوده و منجر به اشتغال بیشتر و کم شدن التهابات بازار خواهد شد ضمن اینکه ظرفیت خالی خودروسازان و قطعه سازان هم بالفعل خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم خانوارهایی که سرمایه اندکی دارند هم بتوانند در طولانی مدت خودرو خریداری کنند و عملا بسته‌های فروش خودرو از سوی خودروسازان را فقط محدود به تحویل فوری و یا تحویل در کمتر از یک سال آینده نکنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها