کد خبر : 9248

ادای احترام شورولت به راننده های افسانه ای

ادای احترام شورولت به راننده های افسانه ای

شورولت این هفته درحالی در رقابت 24 ساعته Rolex Daytona شرکت کرده که چهار نمونه ویژه و سفارشی از مدل کوروت را نیز به نمایش گذاشت.

به گزارش خودروتک، شورولت چهار نمونه از این خودرو معرفی کرده که هرکدام نام یکی از رانندگان مشهور خودروهای کوروت در مسابقات اتومبیلرانی را بر خود دارد.

این کوروت‌ها که از میان نمونه‌های گرنداسپرت انتخاب شده‌اند، نام رانندگان مشهور خودروهای کوروت را بر خود دارند: Tommy Milner، Oliver Gavin، Jan Magnussen و Antonio Garcia. در صورت انتخاب یکی از این مدل‌های ویژه، مشتریان ناگزیر به پرداخت مبلغ اضافه 4995 دلار (در تریم‌های 1LT و 2LT) و یا 5995 دلار در تریم 3LT خواهند بود.

نسخه‌ای که به نام Tommy Milner نامیده شده لباسی به رنگ آبی تیره به تن کرده که البته روی سقف، کاپوت و بخش انتهایی خودرو نیز به نواری نقره‌ای مزین شده است. روی گلگیر جلو، رینگ‌ها و کالیپرهای ترمز نیز از رنگ قرمز استفاده شده تا هیجان بیشتری به بیننده القا شود. برای پوشش صندلی‌ها از جیر مشکی استفاده شده که با کمربندهای قرمز، تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

اما نمونه‌ای که به اسم Oliver Gavin نامگذاری شده به رنگ خاکستری درآمده که با نوار قرمز روی بدنه و رینگ‌ها و کالیپر ترمز تزئین شده است. پوشش آیینه‌های جانبی از فیبرکربن بوده و در داخل نیز برای تجربه حس رانندگی اسپرت از پوشش صندلی و کمربندهای قرمز رنگ استفاده شده است.

بدنه نسخه Jan Magnussen با رنگ سفید پوشیده شده که البته نوارهای قرمز و خاکستری نیز برای جلوگیری از یکنواختی ظاهر خودرو با بدنه ترکیب شده‌اند. همچون سایر نسخه‌ها، این خودرو هم از رینگ‌های مشکی رنگ، نوار قرمز دور رینگ و کالیپرهای ترمز قرمز بهره‌مند شده است. در فضای کابین از پوشش مشکی برای صندلی‌ها و کمربندهای قرمز استفاده شده که در صورت انتخاب تریم 3LT ، دوخت قرمز در تمام پوشش‌ها قابل مشاهده است.

اما آخرین مورد نسخه Antonio Garcia است که با توجه به رنگ زرد بدنه و بخش فیبرکربنی کاپوت، به جرات می‌توان آن را زیباترین خودرو در میان جمع چهارتایی کوروت‌های سفارشی دانست. در نسخه 3LT، دوخت تمام پوشش‌ها به رنگ زرد خواهد بود.

در سینه تمام این چهار خودروی ویژه قلب تپنده هشت سیلندر 6.2 لیتری جا گرفته که قدرتی برابر با 460 اسب‌بخار دارد. کنترل سواری مغناطیسی و دیفرانسیل لغزش محدود الکتریکی به صورت استاندارد در این خودروها نصب خواهند شد.

مجموعه Z07 نیز شامل مواردی چون ترمزهای کربن-سرامیک، تایرهای میشلین از نوع Sport Cup 2 و پوشش چرم صندلی‌ها خواهد بود. در تریم‌های 2LT و 3LT مجموعه دیگری ارائه می‌شود که دوربین دید به جلو، گرمکن صندلی و نمایشگر هداپ را شامل می‌شود.


منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها