کد خبر : 6772

زمان احتمالی رونمایی از نسل جدید شورولت کوروت مشخص شد

زمان احتمالی رونمایی از نسل جدید شورولت کوروت مشخص شد

شایعه ای جدید تاریخی معرفی شورولت کوروت C8 را اعلام می کند. بر اساس این شایعه، خودروی اسپرت جدید شرکت شورلت در تابستان 2019 از راه می رسد.

به گزارش خودروتک، در گذشته نه چندان دور اعلام شد نسل جدید شورولت کوروت با تاخیر معرفی می شود (شورلت کوروت C8 با 6 ماه تاخیر از راه می رسد؛ مشکل در سیستم الکتریکی). این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت در معرض دید عموم قرار نمی گیرد.

تا به امروز شرکت شورولت در رابطه با تاریخ معرفی این خودرو اطلاعات رسمی در اختیار رسانه ها قرار نداده است. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی GM Authority منتشر شده، شورولت کوروت C8 در تابستان سال آینده میلادی معرفی می شود.

در این گزارش تاریخ دقیق رونمایی از شورلت کوروت C8 مشخص نشده است؛ با این حال گفته می شود با این خودرو در ماه مه ملاقات می کنیم. به نظر می رسد شرکت شورولت برای معرفی این خودرو یک مراسم جداگانه برگزار می کند.

تاخیر در معرفی این خودرو به علت مشکلات در سیستم الکتریکی آن است. گفته شده سیستم الکتریکی این خودروی اسپرت قادر به تامین برق موردنیاز تجهیزات این خودرو نیست. شورلت برای رفع این مشکل باید سیستم برقی این خودرو را دوباره طراحی کند.

به نظر می رسد جنرال موتورز علاوه بر بازطراحی سیستم الکتریکی شورلت C8، باید تامین کننده دیگری را برای تجهیزات این خودرو درنظر بگیرد و همچنین تغییراتی را در کارخانه خود اعمال کند.

بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو منتظر معرفی این خودرو هستند. شورلت کوروت یکی از قدیمی ترین خودروهای اسپرت آمریکایی محسوب می شود که چندین دهه در بازار حضور داشته است.

در گذشته شاهد انتشار رندرهایی از این خودرو در فضای مجازی بودیم (رندر نسل جدید شورلت کوروت منتشر شد). انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از شورولت کوروت C8 در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها