کد خبر : 8315

اولین نسخه از فورد شلبی GT500 به قیمتی کهکشانی فروخته شد

اولین نسخه از فورد شلبی GT500 به قیمتی کهکشانی فروخته شد

فورد به تازگی از نسل جدید موستانگ شلبی GT500 رونمایی کرده است. اولین نمونه تولیدی این خودرو با قیمت 1.1 میلیون دلار در یک حراجی به فروش رسید.

به گزارش خودروتک، برای بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت خودرو، اولین نمونه تولیدی از یک محصول جدید از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که برای تصاحب آن حاضر به پرداخت مبلغ بسیار بالایی هستند. در صورتی که خواهان خرید اولین نمونه تولیدی نسل جدید فورد موستانگ شلبی GT500 بودید، باید به شما بگوییم این امر دیگر امکان‌پذیر نیست!

به نظر می‌رسد اولین نمونه تولیدی فورد موستانگ شلبی GT500 در یک حراجی با قیمت بسیار بالای 1.1 میلیون دلار به فروش رسیده است. لازم به ذکر است؛ این مبلغ به حساب شرکت فورد ریخته نمی‌شود بلکه به یک سازمان خیریه پرداخت می‌شود. این سازمان در حال تحقیق روی درمان دیابت نوع 1 است. JDRF یکی از سازمان‌های خیریه بوده که فورد از آن حمایت مالی می‌کند.

برنده این حراجی، آقای کریگ جکسون مالک و مدیرعامل برند Barrett-Jackson است. در حقیقت برگزارکننده این حراجی موفق به خرید اولین نمونه تولیدی فورد موستانگ شلبی GT500 شده است. آقای جکسون می‌تواند این خودرو را با رنگ‌های موجود و همچنین تجهیزات سفارشی مورد نظر خود تصاحب کند.

مدیر یکی از بخش‌های فورد در رابطه با فروش این خودرو اعلام کرد: فرصت تصاحب اولین نمونه تولیدی مدل 2020 فورد فوستانگ شلبی GT500 تنها یکبار در زندگی اتفاق می‌افتد. جمع‌آوری پول برای سازمان‌های خیریه مانند JDRF یک پیروزی بزرگ برای تمام افراد محسوب می‌شود.

چند روز پیش شاهد رونمایی از مدل 2020 فورد موستانگ شلبی GT500 در نمایشگاه خودروی دیترویت بودیم. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر با حجم 5.2 لیتر مجهز شده است که قدرتی بیش از 700 اسب بخار را در اختیار راننده خود قرار می‌دهد. سرعت این خودروی جذاب و قدرتمند در مدت زمان نزدیک به 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. فورد برای این محصول خود رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های میشلن Pilot در نظر گرفته است. در داخل این خودرو شاهد استفاده از نمایشگر 12 اینچی برای کیلومترشمار و سیستم صوتی B&O مجهز به 12 اسپیکر هستیم.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها