کد خبر : 75627

آغاز فروش نیسان Z مدل 2023 + قیمت

آغاز فروش نیسان Z مدل 2023 + قیمت

عرضه نیسان Z مدل 2023 در ایالات متحده تا تابستان به تعویق افتاد و قیمت آن در ژاپن بیش از ۴۱ دلار خواهد بود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سخنگوی نیسان  تایید کرد که باید عرضه نیسان Z 2023  در ایالات متحده را نیز به تاخیر بیندازد. نیسان گفته بود که Z ۲۰۲۳ در بهار امسال به نمایندگی‌های آمریکا می‌رسد.

تابستان امسال در ۲۱ ژوئن ، Z در ژاپن با قیمت بیش از ۵,۲۴۱,۵۰۰ ین (۴۱,۰۸۱ دلار) به فروش خواهد رسید. ۲  مشخصات برتر نسخه ST و Proto Spec بدون در نظر گرفتن نوع گیربکس، به ترتیب  ۶,۴۶۲,۵۰۰ ین (۵۰,۶۵۰ دلار )  و ۶,۹۶۶,۳۰۰ ین ( ۵۴,۵۹۹ دلار) قیمت خواهند داشت. 

تنها تفاوت قیمت در ژاپن بین نسخه S و نسخه T است. نسخه S مجهز به گیربکس دستی است و قیمت آن از ۶,۰۶۳,۲۰۰ ین (۴۷,۵۲۱ دلار) شروع می‌شود. نسخه T با گیربکس خودکار عرضه می‌شود و از ۵,۶۸۷,۰۰۰ ین (۴۴,۵۷۲ دلار) شروع می‌شود و هر دو تریم میان رده هستند.

نیسان قیمت نسخه آمریکایی را اعلام نکرده است، اگرچه این شرکت قبلاً گفته بود که قیمت باید از حدود ۴۰۰۰۰ دلار شروع شود. هنوز مشخص نیست که نیسان چگونه تریم‌ها (مدل متفاوت) را به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

Z ۲۰۲۳ با یک توربوشارژر دوقلو V۶ با قدرت ۴۰۰ اسب بخار  و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور وارد بازار خواهد شد. در اعلامیه نیسان در مورد قیمت گذاری Z ژاپن، گفته شده  که این تاخیر به متاثر از عرضه اخیر قطعات مربوط می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها