کد خبر : 75271

چرا ب ام و X7 مدل 2023 خودروی مهمی است؟

چرا ب ام و X7 مدل 2023 خودروی مهمی است؟

X7 شاسی بلند جدید و قدرتمند شرکت "بی ام و" مدل ۲۰۲۳ به تازگی وارد بازار شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از صدا و سیما؛ X7 یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین محصولات کلاس شاسی بلند "بی ام و" در بازار جهانی با قدمتی ۵ ساله است .
 
به تازگی تصاویر مدل ۲۰۲۳ این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و بروزرسانی‌هایی در ظاهر و مشخصات فنی این شاسی بلند محبوب گنجانده شده است.
 
X۷؛ شاسی بلند جدید
 
در این شاسی بلند با توجه به انتخاب مشتریان از رینگ‌های آلومینیومی با طراحی اختصاصی در اندازه‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اینچی استفاده شده است.
 
X۷؛ شاسی بلند جدید
 
در بخش پیشرانه مدل پایه از تپنده ۶ سیلندر ۳ لیتری و تریم آپشن از ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توربودوقلو استفاده شده است، اما تفاوت مهم این شاسی بلند با مدل‌های قبلی X7، به حضور سیستم هیبرید ملایم ۴۸ ولتی در هر دو مدل پیشرانه مربوط می‌شود.
 
X۷؛ شاسی بلند جدید
 
با این تغییرات؛ پیشرانه ۶ سیلندر X۷ برابر با ۳۷۵ اسب بخار خروجی و ۳۸۳ پوندفوت گشتاور دارد.
 
 X7 با پیشرانه پایه در ۵.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد.
 
X۷؛ شاسی بلند جدید
 
از دیگر مشخصات فنی این خودرو طراحی لانچ کنترل (سیستم کنترل شروع حرکت) است تا نهایت توان و کشش موتور به صورت هوشمند و با نظارت سامانه‌های کامپیوتری، به چرخ‌ها انتقال یافته و شتاب خودرو در لحظات ابتدایی تا حد ممکن سریع شود.
 
X۷؛ شاسی بلند جدید
 
درباره فضای داخل کابین این شاسی بلند، "بی ام و" در این قسمت صاحب سبک و الهام بخش دیگر خودروسازان بوده و همه چیز در بالاترین و عالی‌ترین سطح ممکن قرار دارد و از فناورانه‌ها نیز باید به نمایشگر‌های ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر و ۱۴.۹ اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.
 
X۷؛ شاسی بلند جدید
 
قیمت پایه X7 مدل ۲۰۲۳ در بازار آمریکا از حدود ۷۹ هزار دلار آغاز می‌شود. قیمت پایه قویترین تریم نیز برابر با ۱۰۴,۰۹۵ دلار است.
 
X۷؛ شاسی بلند جدید
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها