کد خبر : 74053

آکورا اینتگرا مدل 2023 رونمایی شد

آکورا اینتگرا مدل 2023 رونمایی شد

هاچ بک جدید آکورا که قرار است با گیربکس CVT یا شش سرعته دستی با بسته فناوری به روز، در دسترس باشد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مدل تولیدی اینتگرای جدید آکورا فاش شده و قرار است بهار امسال در نمایندگی‌ها به فروش برسد؛ اکنون بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده ایت خودرو قرار با انواع تریم ها و ترکیب رنگی جدید در دسترس باشد.

آکورا می‌گوید قیمت اینتگرا از حدود ۳۰ هزار دلار شروع می‌شود و در ازای این مبلغ، مدل استانداردی با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار خطی، دیفرانسیل جلو و اتوماتیک CVT عرضه می‌شود. سانروف، پشت آمپری دیجیتال، روکش چرم مصنوعی، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی‌های جلو و صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی از ویژگی‌های استاندارد این خودرو هستند.

یکی از تریم هایی که ارائه می شود، مدل A-Spec است که با چرخ‌های ۱۸ اینچی بزرگ‌تر و لاستیک‌های پهن‌تر سری ۲۳۵، همراه با قسمت‌های مختلف جلو و عقب و یک اسپویلر لبه‌ای عقب ارائه می شود.

جزئیات طراحی آکورا اینتگرا 2023 اعلام شد

 

آکورا هنوز قیمتی را برای مدل  A-Spec اعلام نکرده است. انتخاب بسته فناوری در مدل‌های A-Spec شامل تجهیزات بسیار بیشتری است و مهم‌تر از همه، گزینه جعبه دنده شش سرعته دستی است، موارد دیگر شامل صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۹.۰ اینچی، دمپر‌های تطبیقی، نور محیطی، سیستم صوتی ۱۶ بلندگوی درجه یک و نمایشگر هدآپ و تریم میکرو جیر است.

آکورا می‌گوید رنگ‌های بیشتری برای این خودرو در دسترس خواهند بود، اما در ابتدا این خودرو در  4 رنگ شامل مشکی مرواریدی، مشکی متالیک کربنی، آبی کاربنی Apex و سفید پلاتینی عرضه می شود.

جزئیات طراحی آکورا اینتگرا 2023 اعلام شد

 

در  نمای داخلی نیز ترکیب رنگی متفاوتی در دسترس است که شامل آبنوس، ارکیده و قرمز می شود، اما در زمان عرضه فقط در ترکیب‌های رنگی خاص ارائه خواهند شد. نمای بیرونی خاکستری و سفید تنها با رنگ داخلی قرمز موجود خواهد بود، در حالی که نمای بیرونی مشکی تنها با فضای داخلی مشکی و فضای داخلی آبی تنها با فضای داخلی سفید قابل ترکیب است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها