کد خبر : 73422

مزدا CX-50 مدل 2023 قیمت گذاری شد

مزدا CX-50 مدل 2023 قیمت گذاری شد

مزدا برنامه دارد در اواخر امسال خط تولید کراس اوور‌های خود را گسترش دهد؛ CX-50 نسخه ای از CX-۵ است که کمی طولانی‌تر و عریض‌تر است، اما این دو از نظر قیمت و اندازه به هم نزدیک هستند. مزدا CX-۵۰ را در ماه نوامبر معرفی کرد و اکنون قیمت آن را مشخص کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مزدا CX-۵۰ با مجموعه‌ای از تجهیزات استاندارد شامل Android Auto بی‌سیم و Apple CarPlay، سیستم صوتی با هشت بلندگو، استارت دکمه‌ای و مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی مانند نظارت بر نقاط کور ارائه می‌شود. هشدار خروج از زمین، هشدار ترافیک متقابل عقب و کمک حفظ خطوط از دیگر ویژگی های این خودرو به شمار می آید.

یک موتور ۲.۵ لیتری Skayactiv-G تنفس طبیعی این کراس اوور را به حرکت در می‌آورد، سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد در کل خط تولید مدل است. ارتقاء به نسخه ۲.۵ S Select کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، شیفتر و فرمان روکش چرمی، صندلی‌های عقب تاشوی ۴۰/۶۰ و نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی بزرگ‌تر را اضافه می‌کند و جایگزین واحد ۸.۸ اینچی می‌شود.

۲.۵ S Preferred ویژگی‌های راحتی بیشتری مانند آینه‌های جانبی گرم شونده و برف پاک‌کن‌های شیشه جلو، صندلی راننده برقی در هشت جهت و ... را اضافه می‌کند و قیمت آن از ۳۰ هزار و ۷۲۵ دلار شروع می‌شود.

مزدا همچنین یک تریم توربو ارائه می‌دهد که یک توربوشارژر را به موتور ۲.۵ لیتری در مدل لوکس اضافه می‌کند. فضای اضافی به مزدا اجازه می‌دهد تا حالت‌های آفرود، اسپرت و بکسل را داشته باشد، پیشرفت‌های بصری شامل لوله‌های اگزوز بزرگ‌تر، چراغ‌های عقب LED و چراغ‌های LED تطبیقی ​​است.

مانند خط استاندارد ۲.۵ S CX-۵۰، توربو چندین بسته را ارائه می‌دهد. توربو Premium با اضافه کردن سیستم صوتی ۱۲ بلندگوی Bose، رادیو ماهواره‌ای، صندلی‌های جلو تهویه‌شونده و فرمان گرم شونده از توربو معمولی ساخته شده است. توربو Premium Plus شامل آینه دید عقب، صندلی‌های عقب گرم شونده و شارژر تلفن بی‌سیم است.

مزدا همچنین مدل توربو Meridian Edition را معرفی کرد که دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی، لاستیک‌های سراسری، تزئینات جانبی، گرافیک متمایز کاپوت و انبوهی از لوازم جانبی ویژه در فضای باز است. مزدا جزئیات بیشتری در مورد این لوازم جانبی ارائه نکرده است، اما جزئیات بیشتری مانند قیمت، نزدیک به تاریخ فروش ارائه خواهد کرد.

CX-۵۰ رنگ‌های درجه یک را ارائه می‌کند، با متالیک خاکستری پلی‌متال، متالیک زیرکون شن و مروارید باد چیل که به ۳۹۴ دلار اضافی نیاز دارند. Machine Grey Metallica و Soul Red Crystal Mica به ۵ دلار اضافی نیاز دارند

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها