کد خبر : 7075

اسطوره جدید خودروهای رالی در راه است

اسطوره جدید خودروهای رالی در راه است

شرکت سوبارو تصاویری از یک محصول جدید منتشر کرده است. در نمایشگاه خودروی دیترویت با سوباروWRX STI S209 ملاقات می‌کنیم.

به گزارش خودروتک، سوبارو به صورت رسمی اعلام کرد در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دیترویت که در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود، یک نمونه مخصوص از خودروی WRX STI با نشان S209 را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. این محصول اولین خودروی سوبارو از سری S محسوب می‌شود که در اختیار خریداران در ایالات متحده آمریکا قرار می‌گیرد.

متاسفانه در حال حاضر این شرکت ژاپنی اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نکرده و تنها به انتشار ویدیویی از این خودرو به همراه تصویری از جلوپنجره آن با نشان S209 بسنده کرده است. انتظار می‌رود بخش STI این کمپانی تغییراتی زیادی را در سوبارو WRX STI S209 اعمال کند تا خریداران با یک خودروی ویژه روبه‌رو شوند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد از طراحی تهاجمی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد در جلوی این خودرو از اسپلیتر جدیدی استفاده شده است. در پشت این خودرو یک بال بزرگ خودنمایی می‌کند. این احتمال وجود دارد که این خودرو به رینگ‌های مخصوص طلایی رنگ WRX مجهز شود.

در رابطه با بهبودهای فنی این خودرو اطلاعاتی به اینترنت راه پیدا نکرده است. مدل‌های گذشته S این برند دارای موتور‌های بهبود یافته شامل توربوشارژر بهتر و توزیع وزن بهینه‌تر بودند. همچنین استفاده از دمپرهای جدید بهبود فرمان‌پذیری آن‌ها را در پی داشتند. ترمزهای 18 اینچی برمبو باعث می‌شود این خودروی سریع در کوتاه‌ترین زمان ممکن متوقف شود.

انتظار می‌رود این خودرو در نمونه‌های محدودی به تولید برسد، بنابراین خریداران باید در زمان معرفی این خودرو، آن را برای خرید نهایی رزرو کنند. این کمپانی ژاپنی در گذشته تنها 300 نمونه از خودروی S206 و فقط 450 نمونه از مدل S208 این خودرو را به تولید رسانده بود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها