کد خبر : 6925

جنون تمام عیار با تیونینگ جدید لامبورگینی هوراکان

جنون تمام عیار با تیونینگ جدید لامبورگینی هوراکان

شرکت لوتن موتوراسپرت از نسخه‌ی ارتقایافته سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان اویو با قدرت ۶۰۱ اسب‌بخار و بیشینه سرعت ۳۲۵ کیلومتر‌برساعت رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک، تقریبا سه سال پیش لامبورگینی هوراکان اَویو (Huracan Avio) در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد؛ نسخه‌‌ای که به‌یاد نیروی هوایی ایتالیا تولیدشد. شاید تصور کنید که نسخه‌ی ویژه از خودروی بسیار هیجان‌انگیزی مانند هوراکان اویو برای حتی بی‌قرارترین خریداران نیز کافی باشد، اما به نظر می‌رسد که اشتباه می‌کنید. 

Lamborghini Huracan Avio / لامبورگینی هوراکان اویو

 یکی از ۲۵۰ مدل ساخته شده توسط گاو خشمگین ایتالیایی آشنا می‌شویم که با تغییرات زیادی نسبت به مدل اصلی روبه‌رو شده است. هنر تیونینگ خودرو در اینجا تنها به افزایش توان خروجی پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری خورجینی ۱۰ سیلندر لامبورگینی هوراکان اویو محدود نخواهد شد؛ بلکه شامل تغییرات بصری نیز می‌شود.

Lamborghini Huracan Avio / لامبورگینی هوراکان اویو

پکیج آیرودینامیکی که در اینجا مشاهده می‌کنید، متعلق به شرکت لوتن موتوراسپرت (Luethen Motorsport) است که از جمله تیونرهای آلمانی مستقر در هامبورگ به شمار می‌رود. این شرکت اسپلیتر جلوی دوتکه، بالچه‌های جلو، اسپلیترهای جانبی و بال عقب روی سوپراسپرت هوراکان اویو نصب کرده است. این قطعات فیبر کربنی با رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب همراه می‌شوند. 

Lamborghini Huracan Avio / لامبورگینی هوراکان اویو

هم‌اکنون مدل اصلی لامبورگینی هوراکان اویو با ارتقای بصری قابل توجهی روبه‌رو شده است. روی درهای خودروی سوپراسپرت از عبارت «L63» استفاده می‌شود که حرف لاتین به شرکت سازنده و «۶۳» به سال تأسیس آن اشاره دارد. همان‌طور که ذکر شد، لامبورگینی هوراکان اویو از پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند ۶۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و قادر است در زمان ۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد؛ درحالی‌که بیشینه سرعت ان به ۳۲۵ کیلومتربرساعت محدود می‌شود.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها