کد خبر : 7012

مرسدس بنز GLB سال 2020 می آید+ تصاویر

مرسدس بنز GLB سال 2020 می آید+ تصاویر

مرسدس بنز قصد دارد سال آینده از یک خودروی جدید رونمایی کند. به تازگی تصاویر جاسوسی خودروی مرسدس بنز GLB در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خودروتک، مرسدس بنز با معرفی خودروهای جدید خود تصمیم گرفت روح تازه‌ای در بخش محصولات کامپکت خود بدمد. در همین راستا شاهد رونمایی از خودروهای کلاس A هاچ‌بک، کلاس A سدان و کلاس B بودیم. نسل دوم مرسدس بنز کلاس CLA چند روز دیگر در نمایشگاه CES در شهر لاس وگاس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. در آینده نه چندان دور نیز با مرسدس بنز CLA Shooting Brake ملاقات می‌کنیم.

در سال 2019 علاوه بر این محصولات، باید منتظر رونمایی از یک کراس‌اوور جدید با طراحی جعبه‌ای شکل از سوی این برند باشیم. مرسدس بنز قصد دارد نسخه کوچکتر خودروهای کلاس G را با نام GLB روانه بازار کند. این خودرو جایگزین مرسدس بنز کلاس GLK می‌شود.

به تازگی تصاویر جاسوسی این کراس‌اوور آلمانی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. مدل 2020 مرسدس بنز GLB که به خوبی توسط پوشش محافظ پوشانده شده است، در کشور سوئد و در هوای برفی شکار شده است. خوشبختانه خودروی موجود در این تصاویر متحرک نبود و ایستاده است.

در حالی که نسل آینده خودروهای کلاس GLA طراحی شبیه به خودروهای کلاس A هاچ‌بک خواهد داشت، مرسدس بنز GLB طراحی بیرونی کاملا متفاوت خواهد بود. این خودرو دارای ابعاد بزرگی در مقایسه با یک خودروی هاچ‌بک 5 درب بوده و طراحی جعبه‌ای شکل دارد. چراغ‌های مستطیلی شکل بزرگ LED این خودرو شباهتی به محصولات کلاس A ندارد و همچنین با طراحی چراغ‌های کلاس G نیز متفاوت است. انتظار می‌رود نمونه استاندارد این خودرو دارای چراغ‌های هالوژنی باشد و مرسدس بنز برای مدل‌های گران‌تر آن چراغ‌های LED در نظر بگیرد.

اگرچه این خودرو از طراحی ظاهری متفاوت و منحصر به‌فردی بهره می‌برد؛ با این حال کابین آن تفاوت کمی با محصولات کلاس A این کمپانی دارد. انتظار می‌رود نسل جدید خودروهای کراس‌اوور مرسدس بنز شامل GLA و GLB دارای طراحی کابین شبیه به مرسدس بنز کلاس A باشند.

در کابین این خودرو شاهد حضور دو نمایشگر 10.25 اینچی هستیم که از سیستم سرگرمی و اطلاعات جدید این شرکت آلمانی، MBUX بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که مرسدس بنز تغییراتی را در طراحی نهایی کابین این خودرو اعمال کند؛ با این حال طراحی کلی آن ثابت باقی می‌ماند.

در صورتی که خریداران خواهان تصاحب نمونه قدرتمند مرسدس بنز GLB باشند، باید نمونه AMG آن را سفارش دهند. خودروی مرسدس – ای‌ام‌جی GLB 35 به یک موتور 300 اسب بخاری مجهز می‌شود که به صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک است و از جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که نمونه قدرتمندتر این خودرو با نام GLB 45 نیز از سوی این برند آلمانی در اختیار رانندگان قرار بگیرد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها