کد خبر : 23655

تصاویر جاسوسی مدل جدید ب ام و M4 لو رفت

تصاویر جاسوسی مدل جدید ب ام و M4 لو رفت

پس از دیدن تصاویر جاسوسی بسیار زیاد از سری 4 کابریولت، حالا ب‌ام‌و M4 در نزدیکی پیست نوربرگ‌رینگ شکار عکاسان شد.

به گزارش خودروتک ، پس از دیدن تصاویر جاسوسی بسیار زیاد از سری 4 کابریولت، حالا ب‌ام‌و M4 در نزدیکی پیست نوربرگ‌رینگ شکار عکاسان شد. همه ما منتظر هستیم این خودرو در پیست مشهور نوربرگ‌رینگ اقدام به تست و تایم‌گیری کند تا باز از این خودرو اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

با توجه به اینکه هنوز تصاویر رسمی و بدون پوشش استتار از سری 4 ندیده‌ایم نمی‌توانیم بگوییم تفاوت نسخه M با نسخه استاندارد در چیست اما می‌توان حدس زد نمای رو به رو این دو مدل با یکدیگر یکی خواهند بود با این تفاوت که نسخه M با سپر و ورودی‌های هوای متفاوت چهره‌ای تهاجمی و خشن‌تر نسبت به نسخه استاندارد خواهد داشت. به طور قطع می‌توان گفت طراحی نمای عقب این خودرو به واسطه قرار گیری اگزوز‌ها و خالی بودن فضای آن قسمت، هنوز تکمیل نشده است. به نظر می‌رسد این قسمت باید توسط یک دفیوزر پر شود.  با کمی دقت می‌توان دید که ب‌ام‌و بر روی این خودرو از رینگ‌های بزرگتر با پنج پره دوبل، کلیپرهای ترمز با نام M و دیسک‌های ترمز سوراخدار استفاده کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که M3 و M4 در حالت استاندارد از یک پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری مجهز به توئین توربو بهره خواهند برد که توان تولید 473 اسب بخار قدرت را داراست. اما در نسخه قویتر یعنی کامپتیشن این خروجی به 503 اسب بخار تبدیل خواهد شد. برای انتقال نیرو در این مدل دو مدل گیربکس در نظر گرفته شده که یکی از آنها 7 سرعته دو کلاچه و دیگری از نوع دستی است. شایعه شده است که M4 از سیستم چهارچرخ متحرک استفاده می‌کند که ما تصور می‌کنیم این قابلیت به صورت آپشن قابل سفارش باشد و به عنوان یک خصیصه استاندارد بر روی آن قرار نگیرد. M3 و M4 جدید در اواسط سال 2020 رونمایی خواهند شد. البته این تاریخ برای رونمایی نسخه‌های کوپه خواهد بود و مدل کانورتیبل بعد از آنها رونمایی می‌شود.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها