کد خبر : 23290

نسل هشتم فولکس واگن گلف در راه است

نسل هشتم فولکس واگن گلف در راه است

فولکس واگن در حال ساخت و تکمیل نسل هشتم گلف است که پیش‌تر عکس‌های جاسوسی آن را نیز دیده‌ایم. اما این بار عکاسان نسخه GTI گلف را در حال تست و بررسی شکار و منتشر کردند.

به گزارش خودروتک ، فولکس واگن در حال ساخت و تکمیل نسل هشتم گلف است که پیش‌تر عکس‌های جاسوسی آن را نیز دیده‌ایم. اما این بار عکاسان نسخه GTI گلف را در حال تست و بررسی شکار و منتشر کردند. احتمالا شما نیز در نگاه اول با توجه به پوشش‌های استتار این دو مدل را شبیه به هم خواهید دید اما اگر کمی دقت کنید تفاوت‌های آنها دیده خواهد شد.

نسخه GTI از رینگ‌های اسپرت، رکاب‌ها، ورودی‌های هوا و اگزوزهای بزرگتر و عریض‌تری نسبت به نسخه عادی سود می‌برد. با توجه به تمام تفاوت‌های مدل استاندارد و GTI با یکدیگر دارند، فولکس واگن تغییری در طراحی این نسل نسبت به نسل قبل انجام نداده است. در حقیقت فولکس واگن نخواست تا فرمول پرفروش‌ترین خودرو سال 2018 را دستکاری کند تا این نسل نیز بتواند مانند نسل قبل پرفروش ترین خودرو سال اروپا شود. گلف در سال 2018 توانست 445.754 دستگاه فروش داشته باشد که نکته جالب توجه آن این است که نسل قبلی گلف از سال 2012 تا به امروز بر روی خط تولید قرار داشت. موفقیت‌ها و آمار بالای فروش گلف دلیل محکمی برای تغییر ندادن چهره آن از سوی فولکس واگن محسوب می‌شود. با توجه به تغییرات کمی که در داخل و خارخ خودرو اتفاق افتاده می‌توان حدس زد که این نسل نیز بتواند مانند نسل قبل رکورد فروش را از آن خود کند.

اطلاعات دقیقی از پیشرانه این خودرو در دست نیست اما طرفداران این خودرو مشتاق هستند تا یک پیشرانه 4 سیلندر توربو با توان بیشتر را بر روی این مدل ببینند. در حال حاضر پیشرانه GTI 228 اسب بخار قدرت و 349 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و امیدواریم نسل بعد این میزان قدرت به 300 اسب بخار ارتقا پیدا کند. نسخه TCR گلف در حال حاضر 290 اسب بخار خروجی دارد. انتظار داریم این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت امسال که دوماه دیگر برگزار می‌شود رونمایی شود. اما ممکن است به علت تغییرات بیشتر بر روی این خودرو، GTI همراه با نمونه R در سال بعدی رونمایی و معرفی شوند.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها