کد خبر : 14504

خودروی برقی جنسیس به نیویورک می آید

خودروی برقی جنسیس به نیویورک می آید

شرکت جنسیس قصد دارد در نمایشگاه خودروی نیویورک از خودروی مفهومی تمام الکتریکی جدید خود رونمایی کند. این نمایشگاه در ماه جاری میلادی برگزار می‌شود.

به گزارش خودروتک ، شرکت جنسیس زیرمجموعه هیوندای محسوب می‌شود؛ با این حال پس از جدا شدن از شرکت مادر، در سال‌های اخیر محصولات جذاب زیادی را معرفی کرده است. در این میان، این برند لوکس کره‌ای قصد دارد در نمایشگاه خودروی نیویورک تاریخ را تکرار کند. این نمایشگاه که در ماه جاری میلادی برگزار می‌شود، میزبان یک خودروی مفهومی جدید از سوی شرکت جنسیس است.

سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از خودروی مفهومی تمام الکتریکی Essentia در نمایشگاه خودروی نیویورک بودیم. این خودرو به عنوان زیباترین خودروی طراحی شده توسط این برند کره‌ای به تولید می‌رسد. این خودروی الکتریکی از طراحی جذابی بهره می‌برد و در حالت تئوری عملکرد بسیار مناسبی را از خود به نمایش می‌گذارد. جنسیس به این موضوع اشاره کرده که سرعت این خودرو در مدت زمان 3.0 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو توانست در سال گذشته میلادی نگاه‌های زیادی را جذب خود کند.

مدیر بخش طراحی هیوندای، Luc Donckerwolke در مصاحبه با CNET Roadshow به این موضوع اشاره کرده که در نمایشگاه خودروی نیویورک، جنسیس از یک خودروی تمام برقی جدید رونمایی می‌کند. در این مصاحبه، اطلاعات بیشتری در رابطه با این خودروی مفهومی تمام الکتریکی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. در حالی که در رابطه با این خودرو اطلاعات زیادی منتشر نشده، از این موضوع اطلاع داریم که این محصول در ماه جاری میلادی از راه می‌رسد.

در ماه‌های اخیر شرکت‌های زیادی از هایپرکارهای تمام الکتریکی خود رونمایی کرده‌اند. یکی از این محصولات، پنینفارینا باتیستا است. در صورتی که جنسیس قصد رقابت با این شرکت مطرح را داشته باشد، نمایشگاه نیویورک بهترین مکان برای خودنمایی است. در این میان باید به این موضوع اشاره کرد که رقابت جنسیس با پینینفارینا عجیب به نظر می‌رسد.

مدیر بخش طراحی هیوندای به این موضوع اشاره کرده که نسل جدید جنسیس G90 نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. در نمایشگاه خودروی نیویورک نسل جدید هیوندای سوناتا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک به همراه کراس‌اوور جدید هیوندای Venue در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این کراس‌اوور کره‌ای در رده‌ای پایین‌تر از هیوندای کونا قرار می‌گیرد و بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت خودرو منتظر رونمایی از آن هستند.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها