کد خبر : 76898

میکرو خودروهای فوق ارزان هندی شانسی برای واردات به ایران دارند؟

میکرو خودروهای فوق ارزان هندی شانسی برای واردات به ایران دارند؟

آیین نامه واردات خودرو در شرایطی این روزها در دست تدوین است که چشم بسیاری از مردم به واردات خودروهای ارزان قیمت دوخته شده است.

به گزارش خودروتک، در زمان تصویب آزادسازی واردات خودرو مقامات دولتی از کلید واژه تمرکز بر واردات خودرو اقتصادی استفاده کردند و همین مساله اکنون انتظار را برای واردات خودروهای ارزان قیمتی که در دسترس طیف بیشتری از مردم باشد افزایش داده است.

شاید ارزانترین خودروهای حال حاضر جهان را بتوان در بازار هند جستجو کرد. خودروهایی که اغلب زیر 7 هزار دلار قیمت دارند. تعداد زیادی از این خودروهای بسیار ارزان هند در ردیف میکروکار یا همان خودروهای بسیار کوچک طبقه بندی می شوند. خودروهایی که حتی حجم موتور برخی از آنها در محدوده 300 سی سی است. برخی از این خودروها را می توانید به همراه قیمت در اینجا مشاهده کنید.

با این حال اگر چه خودروهای هندی بسیار ارزان و بسیار کم مصرف هستند اما به همین میزان ارزانی نیز از استانداردهای ایمنی فاصله دارند. از اغلب آنها فیلم یا مقاله معتبری در خصوص تست تصادف دیده نمی شود و همین مساله واردات آنها به کشور را منتفی شده به نظر می رساند. چرا که تکیه صرف بر قیمت و عدم توجه به ایمنی در واردات خودرو، می تواند تبعات بسیار فاجعه باری برای مردم به عنوان مصرف کنندگان خودرو داشته باشند. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها