کد خبر : 81666

دیتیلینگ خودروهای خارجی و لوکس در مدوسا

دیتیلینگ خودروهای خارجی و لوکس در مدوسا

بسیاری از ما نام دیتیلینگ خودرو یا Detailing Car  یا Auto Detailing  را شنیده‌ایم.“دیتیلینگ خودرو” مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و فرآیندهایی برای تمیز کردن، نوسازی و محافظت از سطوح مختلف یک وسیله نقلیه است. استفاده از تکنیک‌های مختلف، فرآیندها و محصولات مناسب، تفاوت بین یک تمیز کردن ساده و یک نتیجه واقعی  تمیز شدن ماشین یا اصطلاحا ماشین نمایشگاهی را ایجاد می‌کند.

می‌توان گفت که تمیز کردن مناسب شامل استفاده از ابزار و محصولات مناسبی است که به سطح خودرو آسیبی نمی‌رسانند. از بین بردن کثیفی نسبتا آسان است؛ آب، صابون و صبر لازمه آن است اما اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای یا بدون خراش روی بدنه و استفاده از مواد مختلف آسیب‌زا ماشین شما بدرخشد داستان بسیار متفاوت است که نیاز به دانش خاصی دارد.

در سالهای اخیر مشاغلی را می‌بینید که به جزئیات وسایل نقلیه اختصاص داده شده‌اند و به عنوان دیتیلینگ خودرو نیز شناخته می‌شوند که بسیار محبوب هستند ولی آنها کارواش نیستند! با وجود محبوبیت فزاینده دیتیلینگ خودرو، همه افراد کاملاً مطمئن نیستند که چیست و اغلب آن را با کارواش اشتباه می‌گیرند. با این حال باید گفت که آنها اصلا یکسان نیستند، دیتیلینگ خودرو پیچیدگی بیشتری داشته و مراقبت‌های جدیدی را برای خودرو اعمال می‌کند.

دیتیلینگ خودرو چیست؟

 

بررسی جزئیات یا دیتیلینگ برای خودروها تکنیک یا مجموعه‌ای از تکنیک‌ها است که شامل اقداماتی مانند تمیز کردن کامل و نوسازی سطوح مختلف خودرو و همچنین محافظت از وسیله نقلیه است. کارواش معمولاً یک سیستم خودکار است که برای تمیز کردن بیرون خودرو از آن استفاده می‌کنند. اما دیتیلینگ حرفه‌ای خودرو همیشه با دست انجام می‌شود و شامل خدمات دیتیل بیرونی و داخلی خودرو می‌شود.

حفاظت همیشه آخرین مرحله است و هدف آن از بین بردن یا کاهش زوال ناشی از گذشت زمان و شرایط محیطی در سطوح مختلف برای خودرو است. به عنوان مثال، پولیش‌کاری رنگ که از اکسید شدن جلوگیری می‌کند و قبل و بعد پولیش کاملا محسوس است، واکس مخصوص صندلی که از کم آبی و ترک خوردن پوست چرم آن جلوگیری می‌کند، یا واکس لاستیک که آنها را تغذیه و در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند و ظاهر جدید را حفظ می‌کند.

دیتیلینگ شامل چه چیزی است؟

تکنیک دیتیلینگ خودروهای خارجی، همانطور که می‌توان آن را به زبان فارسی ترجمه کرد، با محصولات مناسبی انجام می‌شود که قادر به ایجاد تفاوت بین یک ماشین کثیف و کاملا تمیز و نو با جزئیات است. این یک فرآیند تمیز کردن کاملاً کامل و اختصاصی است که در آن باید از محصولات صحیح و در ترکیب با محصولات دقیقی استفاده شود که به سطح خودرو آسیبی نرسانند.

پاک کردن کثیفی از ماشین ساده است اما باید بین دوز صحیح محصولاتی که باید استفاده شود و تکنیک استفاده را بدانید. دستیابی به درخشش یک وسیله نقلیه دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و به دانش بیشتری نیاز دارد. وقتی از نوسازی در دیتیلینگ صحبت می‌کنیم، در مورد فرآیندی صحبت می‌کنیم که در آن ظاهر جدید خودرو بازیابی می‌شود. این کار از طریق یک سری مراحل برای اعمال در بعضی از قسمت‌های خودرو مانند صندلی، داشبورد، لاستیک، پلاستیک‌ها و به طور کلی داخل و خارج خودرو انجام می‌شود و معمولاً با استفاده از تکنیک پولیش این کار را پیش می‌برند.

این کار در واقع حفاظتی است که به منظور از بین بردن آسیب‌های ناشی از استفاده مداوم از خودرو، گذر زمان، تجربه شرایط آب و هوایی متغیر انجام می‌شود. این یک فرآیند مداوم است، مانند فرآیند پولیش‌کاری که از زنگ زدن رنگ روی سطح جلوگیری می‌کند. قسمت‌هایی مانند صندلی‌ها نیز به گونه‌ای درست می‌شوند که ترک نخورند و خراب نشوند. به طور خلاصه، دیتیلینگ تکنیکی است که با همان سرعت محصولات جدیدی که به بازار می‌آیند پیشرفت می‌کند و همواره نتیجه مطلوبی را به همراه دارد.

چه خدماتی در دیتیلینگ حرفه‌ای خودرو ارائه می‌شود؟

چه خدماتی در دیتیلینگ حرفه‌ای خودرو ارائه می‌شود؟

در حالی که هر کسی می‌تواند با تمیز کردن فضای داخلی و بیرونی خودرو به بهترین شکل ممکن تمیزی را انجام دهد، یک دیتیل‌کار حرفه‌ای این کار را با تکنیک‌های مناسب و محصولات باکیفیت این کار را انجام می‌دهد. دیتیلینگ‌کارهای حرفه‌ای اغلب بسته‌ها و قیمت‌ها را از قبل برای خدماتی که می‌خواهند ارائه کنند تنظیم می‌کنند.

ممکن است تعجب کنید که چه چیزی در جزئیات داخلی خودرو گنجانده می‌شود اما باید گفت این خدمات مورد نیاز شامل تمیز کردن عمیق و دقیق کل فضای داخلی وسیله نقلیه شما، از داشبورد گرفته تا کف ماشین و همینطور بیرون خودرو و هر چه به آن مربوط می‌شود، است.

این تمیز کردن جامع برای خودرو تنها با استفاده از محصولات خاص و ویژه برای این منظور از برندهای معتبر و با کیفیت موجود در بازار انجام می‌شود. از آنجایی که مواد متعددی در داخل خودرو وجود دارد، مهم است که بدانید از چه محصولاتی استفاده کنید تا آسیب جبران ناپذیری به خودرو وارد نشود. در ادامه خدمات متداول دیتیلینگ خودورهای خارجی و لوکس که دیتیل‌گران حرفه‌ای اغلب در بسته‌های خود قرار می‌دهند، آمده است:

دیتیلینگ بیرونی ماشین

  • شستشو و خشک کردن بیرونی : در این مرحله با محصولات تخصصی و خارجی، بدنه خودرو تمیز می‌شود که این شامل کل بدنه خودرو، لاستیک‌ها، دستگیره درها و شیشه می‌شود. آب تحت فشار، اسفنج و صابون برای تمیز کردن بیرونی خودرو از جمله لاستیک‌ها استفاده می‌شود. مراکز نظافتی تخصصی از یک حوله مخصوص برای پاک کردن آب پس از شستشو استفاده می‌کنند و از لک و آسیب به رنگ جلوگیری می‌کنند.

اگر این فرآیند را در خانه انجام می‌دهید، می‌توانید از محصولات خاصی برای قسمت‌های مختلف ماشین استفاده کنید، به عنوان مثال یک پاک کننده و براق‌کننده لاستیک خوب گزینه خوبی است. علاوه بر حالت دادن به لاستیک‌ها، آبرسانی به لاستیک‌های بیرونی و پلاستیک‌های خودرو نیز راحت است. واکس‌ها و درزگیرهای مخصوص خودرو با محافظت از رنگ در برابر عوامل خارجی، نتیجه مطلوب نهایی را افزایش می‌دهند.

  • آلودگی زدایی: در مراکز تخصصی پس از خشک شدن، آلودگی‌ها را با مواد مخصوص حذف می‌کنند تا آلودگی‌های انباشته شده در سطح بدنه خودرو از بین برود.
  • پولیش‌کاری: در مرحله پولیش‌کاری با یک ساینده روی رنگ خودرو صیقل داده می‌شود که باعث از بین رفتن خراش‌های کوچک و چرخش رنگ می‌شود. برای درخشش مناسب نه تنها به محصول مناسبی در این خصوص نیاز است، بلکه با پولیش مخصوص برای بهبود سطح پرداخت تلاش می‌شود.
  • واکس: برای درخشندگی درخشان خودرو و افزودن لایه محافظ به رنگ خودرو از واکس استفاده می‌شود که این مرحله هم باید با دقت و توسط متخصصین این کار انجام شود. برای محافظت از رنگ و اطمینان از درخشندگی، معمولاً از واکس مخصوص با پد مربوط به خودش استفاده می‌شود. وقتی خشک شد با پارچه مخصوص این واکس نهایی می‌شود.
  • دیگر قسمت‌های بیرونی: هنگامی‌که رنگ به اندازه کافی اصلاح، بهبود و محافظت شد، به سایر قسمت‌های بیرونی می‌رویم تا آنها را نیز رفع عیب کنیم. پنجره‌ها با دقت تمیز و محافظت می‌شوند و همچنین تمام قطعات فلزی و کرومی‌که اغلب جلا داده می‌شوند تا درخشش اولیه خود را به دست آورند.

لاستیک‌ها و پلاستیک‌ها تمیز و محافظت می‌شوند تا آنها را زنده کرده و از آنها در برابر عوامل محافظت کنند. البته می‌توان از سرامیک خودرو هم استفاده کنید که ماندگاری بیشتری دارند. چرخ‌ها ( رینگ) و حتی کالیپرهای ترمز را نیز می‌توان با استفاده از محصولاتی که برای محافظت از آنها طراحی شده و سطح بالایی از پرداخت را ارائه می‌دهد، صیقل داده و محافظت کرد.

  • دیگر کارها: علاوه بر موارد بیان شده، معمولاً در برخی از مراکز دیتیلینگ صافکاری جزئی، بازدید از تمیزی موتور، پولیش چراغ جلو، تمیز کردن موتور، تعمیر سپر، تعمیر شیشه و بازرسی دقیق رنگ انجام می‌شود.

دیتیلینگ داخلی خودرو

  • جاروبرقی: صندلی‌ها، زیرپایی‌ها و کف‌پوش خودرو و صندوق عقب برای تمیز کردن آشغال‌های موجود جاروبرقی می‌شوند. استفاده از جاروبرقی به ما این امکان را می‌دهد که گرد و غبار، ماسه و ذرات را در اولین قدم قبل از استفاده از پاک کننده جمع کنیم. پاک کننده‌های داخلی مختلفی وجود دارد، پاک کننده‌های همه منظوره که معمولاً بسته به میزان کثیفی با آب رقیق می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شستشو و برس زدن: این کار برای از بین بردن لکه‌های روی صندلی و کف پوش انجام می‌شود. در داخل خودرو مواد مختلفی مانند پلاستیک و لاستیک و همچنین فرش و اثاثه یا لوازم داخلی پارچه را خواهیم یافت.
  • تمیز کردن با بخار: تمیز کردن با بخار روش موثرتری برای از بین بردن لکه‌های سخت روی زیرپایی و صندلی است.
  • تمیز کردن شیشه: تمیز کردن شیشه جلو و پنجره‌های دیگر در این مرحله به دقت دنبال می‌شود.
  • استفاده از عطر مخصوص: بسیاری از مراکز دیتیلینگ یک دئودورانت را در داخل خودرو اسپری می‌کنند تا بوی تمیزی و نو بودن در آن ایجاد کنند و مدت‌ها این بو در ماشین بماند تا احساس بسیار بهتری را در مشتری و مراجعه‌کننده ایجاد کنند.
  • دیگر موارد تمیزی داخلی: جزئیات داخلی شامل جاروبرقی و شستشوی کامل پارچه‌ها با شامپو می‌شود تا آلودگی‌ها و لکه‌ها از بین رفته و در عین حال آنها را درخشان و با طراوت کند. سقف خودرو تمیز می‌شود، چرم‌ها با دقت تمیز می‌شوند تا تمام کثیفی‌های پوشیده شده از بین بروند. سپس بسته بندی و محافظت می‌شوند. پلاستیک‌ها و قسمت‌های چرمی‌از محصولات مناسب برای احیای آنها و محافظت از آنها در برابر نور خورشید تمیز و محافظت می‌شوند، سپس پنجره‌های داخلی تمیز می‌شوند تا ظاهری کاملا شفاف و بدون رگه داشته باشند.

فرآیند جزئیات داخلی نیز بسیار پیچیده و زمان بر است، زیرا هر قسمت از جمله کوچکترین هواکش یا کوچکترین دکمه به درستی با استفاده از انواع برس‌ها و الیاف میکرو کار می‌شود تا کوچکترین ناخالصی‌ها را از حتی غیرقابل دسترس‌ترین قسمت‌ها حذف کند.

مراحل دیتیلینگ ساده خودرو در خانه چیست؟

جزئیات خودرو به چندین عملیات فرعی تقسیم می‌شود که هر یک با تجهیزات پیشرفته و استفاده از محصولات با کیفیت بالا به دقت انجام می‌شود . برای اینکه نتیجه نهایی انتظارات شما را برآورده کند، نباید هیچ چیز را به شانس واگذار کرد. برای شروع فرآیند دو مرحله را باید طی کرد که در ادامه بیان شده است:

۱- دیتیلینگ نمای بیرونی وسیله نقلیه

خودرو ابتدا با فوم پیش شستشو می‌شود تا اولین ناخالصی‌ها از بین برود. این فوم با استفاده از کارچر یا با دست پخش می‌شود که کثیفی را در خود محصور می‌کند. این تکنیک این امکان را می‌دهد که با شستن وسیله نقلیه خود با یک پاک کننده فشار بالا از ایجاد خط و خش جلوگیری کنید. برای تمیزکاری دیتیلینگ، دانه‌های آلودگی چسبیده به وسیله نقلیه شما را می‌توان با پاک کننده فشار بالا پخش کرد. اگر ماشین شما خیلی کثیف است، در انجام 2 بار پیش شستشو شک نکنید.

سپس زمان شستشوی کامل با استفاده از شامپوی پیشرفته با قدرت پاک‌کنندگی قوی فرا می‌رسد. هنگام شستشوی بدنه خودرو و پس از شستشوی اولیه به 2 سطل با توری نیاز خواهید داشت. یک سطل با آب تمیز و یک سطل آب کثیف که به کمک آن باید شستشو را پیش ببرید. توری‌ها را برای از بین بردن خاک باقی مانده (ذرات آلودگی، گرد و غبار، خاک و غیره) استفاده کنید.

هیچ نقطه ای از بدنه نباید حذف شود. رکاب‌ها، فضای داخلی درها، رینگ‌ها با دقت تمیز خواهند شد. شما از 2 دستکش استفاده خواهید کرد، یکی برای قسمت‌های پایین (کثیف) و دیگری برای قسمت‌های بالایی (کثیف کمتر) که این کار شما را هم راحت‌تر می‌کند. بنابراین وسیله نقلیه از تمام ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها خلاص می‌شده و آلودگی زدایی می‌شود.

هنگامی‌که بدنه طبق قوانین دیتیلینگ آماده می‌شود، باید نسبت به رفع خراش‌های کوچک اقدام کرد. برای این کار لازم است  عیوب بدنه را  با استفاده از پولیش‌ها متناسب با شرایط اولیه خودرو و سطح نتیجه مطلوب اصلاح کرد.

هنگامی‌که تمام این مراحل تکمیل شد، متخصصان دیتیلینگ یک لایه محافظ سرامیکی هم پیشنهاد می‌کنند که به بدنه خود بزنید. سرامیک از بدنه محافظت می‌کند و رنگ را احیا می‌کند و درخشندگی بی نظیری به آن می‌بخشد. برای محافظت از رینگ‌ها و به تاخیر انداختن روند رسوب می‌توان از این نوع خدمات روی رینگ‌ها استفاده کرد. همچنین لنزهای هدلایت را می‌توان با سنباده زدن و سپس صیقل دادن و صاف کردن بازسازی کرد و با استفاده از لاک یا سرامیک خاص محافظت می‌شود.

پس از شستشوی خودرو برای اولین بار، توصیه می‌شود رینگ‌ها را دقیق تمیز کنید زیرا این قسمت‌هایی از خودرو هستند که از نظر منطقی بیشترین کثیفی را دارند. تمیز کردن آنها در انتها باعث پاشیده شدن و آلودگی جدید در سایر قسمت های خودرو می‌شود.

برای این کار به یک چربی‌گیر رینگ، در صورت امکان با PH خنثی، و برس‌های ضد خش مختلف متناسب با شکل رینگ‌ها نیاز دارید. برس‌های دارای پرزهای نرم به شما کمک می‌کنند محصول را روی چرخ، کالیپرهای ترمز تمیز و سایر شکاف‌های رینگ کار کنید. برای قسمت‌های روی چرخ ها نیز از برس هایی با موهای نرم، مناسب و ضد خش استفاده کنید. دیواره‌های جانبی لاستیک‌ها نیز باید برس زده شوند تا واکس‌های شما بتواند به سطح آن بچسبد و در طول زمان ماندگار شود.

۲- فضای داخلی وسیله نقلیه

همانطور که در بالا برای شما توضیح دادیم، دیتیلینگ می‌تواند به داخل خودرو نیز مربوط باشد. جاروبرقی عمیق موکت و زیرپایی و همچنین لکه بری صندلی از این دسته موارد هستند. با انجام این کار خودرو ضدعفونی و بو زدایی شده است و پلاستیک‌های داشبورد و داخل درها نیز خوبی تمیز شده‌اند تا ظاهر جدیدی به آن‌ها داده شود.

چرا از دیتیلینگ خودرو استفاده کنیم؟

دیتیلینگ مناسب و کاور بدنه خودرو تا حد زیادی به حفظ ارزش اصلی خودرو کمک می‌کند و حتی می‌تواند ارزش قابل توجهی را به خودروی قدیمی‌تر نادیده گرفته شده یا حتی مورد سوء استفاده که هرگز از چنین سطح مراقبتی بهره مند نشده است، بیافزاید. دلایل مختلفی برای پرداختن به دیتیلینگ خودرو وجود دارد که بعضی از این موارد را در ادامه بیان کرده‌ایم:

  • رضایت شخصی برای نگهداری از وسیله‌ای که بسیار محبوب است و رنگ و رخ آن همواره مورد توجه همه افراد قرار می‌گیرد.
  • افزایش ارزش اقتصادی در قیمت احتمالی در زمان فروش وسیله نقلیه
  • بازیابی زیبایی خودروها با آسیب جزئی ناشی از مراقبت اشتباه
  • تضمین حفاظت بهتر از وسیله نقلیه و مواد آن در دراز مدت
  • محافظت از آن در برابر عوامل خارجی (مانند آفتاب سوختگی ماشین، باران اسیدی، آلودگی‌ها و...)
  • استفاده از دیتیلینگ حرفه‌ای برای هر سطح، طول عمر خودرو را افزایش داده و از آنها محافظت می‌کند و همچنین ظاهر آنها را جدید نگه می‌دارد.
  • آسیب‌های کوچک ناشی از استفاده نادرست یا فرسودگی را در طول زمان بازیابی می‌کند. در واقع دیتیلینگ خودرو در برابر عوامل خارجی که آن را خراب یا اکسید می‌کنند محافظت می‌کند.
  • این امکان حفاظت بهتر از وسیله نقلیه و مواد آن را در دراز مدت فراهم می‌کند.

هزینه دیتیلینگ خودروهای خارچی چقدر است؟

هزینه اولیه تجهیزات اصلی دیتیلینگ خیلی زیاد نیست، با در نظر گرفتن این که فرآیند اساسی، که وسیله نقلیه ما در طول عمر خود بیشترین کاری که باید برایش انجام داد شستشو است و به تعداد زیادی محصول نیاز ندارد، قیمت بیش از حدی ندارند. اما توصیه می‌کنیم برای اولین بار آن را نزد یک متخصص ببرید و سپس خودتان آن را با توجه به توضیحات مراکز دیتیلینگ نگهداری کنید.

شاید بزرگترین مشکل به ویژه کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، این است که کجا خدمات دیتیلینگ خودروهای خارجی آنها را باید انجام دهد. معمولاً در این نوع موارد شستشو در مراکز شستشوی تحت فشار حرفه‌ای که هیچ مانعی ندارند انجام می‌شود. در همه شهرها چنین مکان‌هایی وجود دارد، فقط باید آنها را پیدا کرد و در مورد خودروی خود از آنها مشاوره بگیرید. برای این امر می‌توانید مدوسا را انتخاب کرده و با مراجعه به مرکز دیتیلینگ خودروهای خارجی و لوکس مدوسا کار مشاوره دیتیلینگ خود را آغاز کرده و از این نوع خدمات خودرویی مجموعه استفاده کنید.

چه زمانی دیتیلینگ ماشین لازم است؟

چه زمانی دیتیلینگ ماشین لازم است؟

عوامل زیادی وجود دارد که باعث از بین رفتن درخشندگی خودرو می‌شود. این زمانی اتفاق می‌افتد که سطحی‌ترین لایه رنگ تخریب شده و باعث می‌شود نور به درستی منعکس نشود. استفاده بیش از حد به صورت روزانه باعث این آسیب می‌شود. یک سطح پر از نقص اجازه نمی‌دهد نور به خوبی به رنگ برسد و در نتیجه ظاهری کدر و فرسوده ایجاد می‌کند.

آثار چرخش غلط دستمال موقع تمیزکاری، لکه‌های آب، خراش‌های کوچک، شستشوی نامناسب، اشعه ماوراء بنفش و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی، باران اسیدی، زنگ‌زدگی و... موارد می‌تواند عوامل اصلی استفاه از این نوع خدمات شود.

نکات مربوط به دیتیلینگ کردن خودروهای خارجی

  • استفاده از محصولات خاص با برندهای معروف این امکان را به ما می‌دهد تا بهترین پرداخت‌ها را ارائه دهیم. دیتیلینگ داخلی خودرو خدماتی است که با هدف نگهداری و حفظ خودرو در بهترین شرایط و تا زمانی که ممکن است انجام می‌شود. به عنوان یک قاعده کلی، جزئیات داخلی حداقل به 48 ساعت نیاز دارد تا بتوانید کل فرآیند تمیز کردن را به درستی انجام دهید، زیرا حتی به کوچکترین جزئیات نیز رسیدگی می‌شود.
  • اگر می‌خواهید از یک خودروی جذاب لذت ببرید، اگر می‌خواهید خودروی خود را در شرایط عالی نگه دارید، و می‌خواهید احساس رضایت از رانندگی با ماشینی جدید را داشته باشید، حتما به مراکز دیتیلینگ حرفه‌ای مانند مدوسا مراجعه کنید.
  • پولیش چراغ جلو را فراموش نکنید زیرا رانندگی را در شرایط نامساعد بهبود می‌بخشد که این مورد هم در خدمات دیتیلینگ اجرایی می‌شود.
  • نه تنها صندلی‌ها باید تمیز شوند، بلکه باید مراقب لاستیک‌های خودروهای خود نیز باشیم و نباید از آنها غافل شد.

نتیجه‌گیری

نظافت کامل با ابزار و محصولات مناسب اولین قدمی‌است که به محافظت از قسمت‌های مختلف ماشین ختم می‌شود. در واقع دیتیلینگ به حذف یا کاهش بدتر شدن شرایط استفاده از خودرو کمک می‌کند. این مرحله حفاظتی شامل بازیابی کامل رنگ است که از اکسید شدن و زنگ زدگی بدنه آن هم جلوگیری می‌کند، حالت دادن به صندلی‌ها که از کم آبی و ترک خوردن چرم آنها جلوگیری می‌کند یا حالت دادن به لاستیک‌ها که آنها را در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند.

شما می‌توانید از وسیله نقلیه خود به گونه‌ای لذت ببرید که گویی به تازگی از نمایندگی خارج شده است و حتی بیشتر از آن را تجربه کنید. در صورت نیاز به تغییر چهره و نو شدن ماشین خود، با ما تماس بگیرید. اجازه ندهید زمان و خاک در نهایت باعث خرابی ماشین شما شود و خود را به حرفه‌ای‌ها بسپارید.

نو نگه داشتن هدف اصلی در دیتیلینگ خودروهای خارجی و لوکس در مدوسا(https://medusagroup.ir) است، اکنون که اصول اولیه را می‌دانید، بهتر است هر چه سریع‌تر از همین امروز به فکر خودروی خود بوده و آن را به مرکز دیتیلینگ مدوسا یا هر جایی که مد نظر دارید برده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. همچنین در مرکز خدمات خودوریی مدوسا خدمات صافکاری pdr در تهران ارائه می‌شود که نیازمندی‌های صافکاری مدرن شما را با جدیدترین و بروزترین تجهیزات و تکنیک‌های پی دی آر اجرایی می‌کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها