کد خبر : 77101

بهترین مرکز اجرای سرامیک بدنه خودرو کجاست؟

چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در روزهای پایانی اردیبهشت ماه امسال با حضور 25 شرکت داخلی و خارجی و با هدف حمایت از ایده‌های جدید و ایجاد تعامل مفید بین شرکت‌های خودروسازی در شهر آفتاب تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی خودرو، اتوشناس جامع‌ترین مجتمع خودرویی زیر مجموعه اتوخسروانی نیز در این نمایشگاه حضور داشت و برای بازدیدکنندگان امتیازهای خاصی در نظر گرفته بود. این مجتمع خودرویی خدماتی مانند سرامیک بدنه، اورژانس خودرویی، خدمات تعمیرگاهی به صورت تخصصی، کارواش vip و صفرشویی، کارشناسی خودرو قبل از خرید، خدمات سرویس خودرو در محل، خدمات دیتیلینگ، کاور بدنه خودرو، صافکاری، نقاشی، امداد خودرو، خرید و فروش خودرو و غیره را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. در این مقاله قصد داریم درباره خدمات سرامیک بدنه خودرو اتوشناس صحبت کنیم.

حضور اتوشناس در نمایشگاه خودرو

سرامیک بدنه چیست؟

سرامیک بدنه پوششی است که باعث افزایش مقاومت، زیبایی و درخشندگی رنگ بدنه خودرو می‌شود و از آن در مقابل خط و خش و عوامل آسیب‌زا محافظت می‌کند. برخورد آلودگی‌های موجود در هوا، تابش اشعه ماوراء بنفش خورشید، ذرات گرد و غبار به مرور زمان روی رنگ بدنه خودرو تاثیر می‌گذارد و باعث ایجاد خط و خش و کدر شدن آن می‌شود‌.

 با استفاده از نانو سرامیک می‌توان از ایجاد خط و خش و لکه‌های ناشی از بارش باران‌های اسیدی بر روی رنگ بدنه خودرو جلوگیری کرد.. زمانی که بدنه خودرو را با استفاده از پولیش یا واکس درخشنده و براق می‌کنید، بعد از هر بار شستشوی خودرو یا بارش باران مجبورید که با صرف هزینه‌های مجدد واکس و پولیش را دوباره تکرار کنید. این در حالیست که سرامیک بدنه با ماندگاری و طول عمر بالایی که دارد، صاحبان خودرو از کارهای تکراری و هزینه‌های اضافی برای واکس و پولیش رها می‌کند.

معرفی انواع مختلف سرامیک بدنه ماشین

سرامیک بدنه ماشین به عنوان یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های موجود در صنعت خودروسازی انواع مختلفی دارد. انواع سرامیک بدنه شامل موارد زیر می باشد:

  • سرامیک‌های پلیمری
  • کوارتزی
  • هیبریدی

در شهرهایی که میزان بارندگی در آن‌ها زیاد است، برای محافظت از بدنه خودرو از سرامیک پلیمری استفاده می‌شود. این نوع سرامیک دارای ماندگاری بسیار بالایی است و به مدت زیادی روی بدنه خودرو باقی می‌ماند.

 برای جلوگیری از ایجاد خط و خش‌های سطحی روی بدنه خودرو از سرامیک‌های کوارتزی استفاده می‌شود. با ترکیب سرامیک‌های کوارتزی و پلیمری نسل جدیدی از سرامیک‌های بدنه به نام سرامیک هیبریدی تولید شده است. این نوع سرامیک هم در مناطق بارانی از بدنه خودرو محافظت می‌کند و هم مانع از ایجاد خط و خش‌های سطحی می‌شود. در واقع ویژگی هر دو سرامیک پلیمری و کوارتزی به صورت یکجا در سرامیک هیبریدی وجود دارد.

سرامیک بدنه خودرو

مراحل انجام سرامیک بدنه خودرو به چه صورت است؟

در اولین مرحله از انجام سرامیک بدنه خودرو ابتدا باید با دقت کافی و با کمک شوینده‌های مناسب سطح بدنه خودرو را به خوبی مورد شستشو قرار می‌دهند تا هیچ نوع آلودگی یا گرد و غباری روی آن باقی نماند‌.

در مرحله بعدی تمام ایرادهای موجود در بدنه خودرو مانند خط و خش یا فرورفتگی‌ها و غیره را برطرف می‌کنند تا استفاده از سرامیک روی سطحی صاف و بی عیب و نقص قرار گیرد. سپس آینه‌ها، شیشه‌ها و بخش‌های دیگر با کمک چسب پوشانده می‌شود تا در زمان اجرای سرامیک بدنه روی خودرو کثیف نشوند.

حالا نوبت به مرحله پولیش سطح بدنه می‌رسد. پولیش باید با دقت بسیار زیاد انجام شود زیرا کیفیت پولیش در افزایش کیفیت سرامیک نیز تاثیرگذار است. با پولیش زدن تمام خط و خش‌های موجود روی بدنه از بین می‌رود‌.

در آخرین مرحله از آماده کردن بدنه خودرو برای صیقلی کردن بدنه از مواد سیلیکونی استفاده می‌شود و در نهایت سطح خودرو با نانو سرامیک پوشانده می‌شود. مراحل انجام سرامیک بدنه ماشین بهتر است قبل از شروع فصل سرما و آغاز بارش باران‌های پاییزی انجام شود. زیرا باران‌های اسیدی به رنگ بدنه خودرو آسیب زیادی وارد می‌کنند و برای جلوگیری از آسیب دیدن رنگ بدنه به سرعت قبل از بارش باران، سطح بدنه را با نانو سرامیک پوشش دهید.

سرامیک بدنه خودروی خود را به اتوشناس بسپارید

اگر برای انجام سرامیک بدنه خودروی خود به دنبال یک شرکت خدماتی معتبر هستید به سایت اتوشناس با آدرس اینترنتی https://autoshenas.com/ مراجعه کنید یا با شماره 02145267 تماس بگیرید. این مجموعه فعالیت رسمی خود را از سال 1351 آغاز کرد و خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد.

مزایای  اتوشناس عبارتند از:

  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرگاهی: گارانتی برای قطعات به کار رفته در تعمیرات و کیفیت تعمیرات به مدت شش ماه یا پنج هزار کیلومتر
  • ارائه تجهیزات خودرو به صورت جامع و کامل
  • استفاده از بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران، استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته برای انجام تعمیرات خودرو
  • ارائه قیمت‌های منصفانه
  •  کارشناسی بدنه، فنی و اصالت خودرو به همراه ارائه برگه نظریه کارشناسی
  • اتوآپ اتوشناس:  دارای  نمایندگی رسمی کاورهای برند ORAFOL آلمان و KPMF انگلستان و  نمایندگی سرامیک بدنه با برند  ishin آمریکا
  • ارائه خدمات اورژانس خودرویی با نام اتویار در سریع‌ترین زمان ممکن، ارائه کارت‌های سه، پنج و هفت ستاره اتویار، خدمات شبانه‌روزی اتویار در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل
  • ارائه خدمات خرید و فروش با متنوع‌ترین محصولات، فروش اقساطی همه خودرو‌ها بدون قوانین سخت و غیره.

سرامیک بدنه ماشین

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها