کد خبر : 77083

چگونه می توان بدون چک و سند خودرو اجاره کرد؟

چگونه می توان بدون چک و سند خودرو اجاره کرد؟

اجاره خودرو، یکی از پرطرفدارترین اقدامات امروزی مردم شده است. شما می توانید در برخی از شرکت های کرایه ماشین، از اجاره خودرو بدون چک و سند استفاده کنید.

آیا امکان اجاره ماشین بدون چک و سند وجود دارد؟ این متداول ترین سوال در میان اجاره کنندگان خودرو است. همانطور که در بالا اشاره کردیم در برخی از شرکت های رنت ماشین، شما می توانید به راحتی بدون هیچ نگرانی خودرو کرایه کرده و تمامی کارهای شخصی و روزمره خود را در زمان مشخص شده انجام دهید. در ادامه می خواهیم چگونگی رنت اتومبیل بدون چک و سند را بررسی کنیم.

اجاره خودرو بدون چک وسند

برخی از شرکت های کرایه خودرو مانند سعادت رنت، از این مزایا بهره مند هستند.

شما می توانید، به راحتی تنها با ارائه یک سفته به قیمت خودرو منتخب خود، این ماشین را رنت کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

شرایط کرایه ماشین بدون چک

شما می توانید با توجه به ارزش خودرو مدنظر خود، به جای چک، سفته گذاشته و از رانندگی با ماشین محبوب خود، لذت ببرید.

اگر مقیم ایران باشید، می توانید برای رنت ماشین، به قیمت خودرو، سفته ارائه دهید و اگر مقیم خارج از ایران می باشید، تنها کپی پاسپورت و بلیط هواپیما لازم است.

این شرایط باعث شد تا افراد زیادی بتوانند از شرکت سعادت رنت به راحتی خودرو موردعلاقه خود را با راننده و بدون راننده، بدون هیچ نگرانی، خودرو اجاره کنند.

اجاره ماشین بدون سند

اگر مدرک شغلی معتبری داشته باشید، می توانید به راحتی بدون نیاز به سند، خودرو کرایه کنید. گواهی شغلی مانند فیش حقوقی، جواز کسب، اجاره نامه مغازه و دیگر مدارک شغلی که از نظر شرکت معتبر هستند، می توانند به راحتی کار شمارا جلو بی اندازد. اگر کارمند دولت هستید، می توانید به راحتی با ارائه فیش حقوقی ماشین اجاره کنید.

برای اجاره خودرو در خارج از کشور، این امکان وجود ندارد. به طور مثال، شما نمیتوانید برای اجاره خودرو در استانبول، سفته ارائه دهید. پس قبل از رزرو خودرو، حتما شرایط کرایه ماشین بدون چک و سفته را بررسی کنید.

اجاره خودرو در استانبول

شرایط اجاره ماشین بدون مدرک

برخی از افراد، مدارک کامل برای رنت خودرو را ندارند. در این زمان می توانید از کرایه خودرو بدون مدرک استفاده کنید. برای رنت ماشین بدون مدرک، شرایطی مورد نیاز است. لازم به ذکر است که این شرایط، در شرکت های اجاره خودرو متفاوت است.

  1. داشتن حداقل سن 20 سال
  2. گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه
  3. کارت ملی
  4. گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو
  5. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

شرایط رنت خودرو برای افراد مقیم ایران و خارج از ایران متفاوت است. اگر مقیم خارج از ایران هستید، برای کرایه ماشین نیازمند شرایط زیر می باشد:

  • داشتن حداقل سن 20 سال
  • کپی گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه
  • عکس کارت شناسایی معتبر
  • عکس از پاسپورت
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری

 در برخی از شهرهای ایران، مانند کیش نیز این امکان وجود دارد.

شرایط اجاره خودرو در کیش

جزیره کیش که در استان هرمزگان قرار دارد که  یکی از اصلی ترین و محبوب ‌ترین نقاط گردشگری در ایران است که سالانه پذیرای صدها هزار نفر از گردشگران تور کیش، می باشد.

قیمت رنت ماشین در کیش، با خودروهای لاکچری و هزینه ای برابر با اجاره خودروهای ایرانی!

 ماشین های اجاره ای در کیش به دلیل اینکه این جزیره جزو مناطق مهم گردشگری بین المللی است در دسته خودروهای لوکس و خارجی هستند. قیمت اجاره خودرو کیش با توجه به خودروهای لاکچری هم قیمت با اجاره ماشین ایرانی در تهران و دیگر شهرها می باشد. اجاره خودرو با مبلغ 5 تا 10 میلیون ودیعه نقدی بهترین خودرو را می توانید اجاره کنید. مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش بسیار آسان بوده و خودرو های موجود تنها با چک و یا مبلغی برای ودیعه قابل رنت است.

در صورت نداشتن چک، مبلغی معدل 5 تا 10 میلیون تومان، با توجه به خودرو انتخابی، از شما دریافت خواهیم کرد که پس از عودت خودرو به شما بازگردانده میشود. اجاره ماشین در کیش تنها به صورت بدون راننده موجود می باشد که با ساده ترین شرایط قابل رنت است.

اجاره خودرو در کیش

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم، سعادت رنت، یکی از معدود شرکت هایی می باشد که بدون چک و سفته، به شما ماشین کرایه میدهد. پس از بررسی شرایط، شما می توانید خودرو منتخب خود را کرایه کرده و از رانندگی با آن لذت ببرید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها