کد خبر : 3954

وقتی سئات اسکوتر برقی می سازد

وقتی سئات اسکوتر برقی می سازد

فورد یک شرکت ساخت اسکوترهای الکتریکی را خریداری کرده، جنرال موتورز جدیدترین خودروسازی است که یک دوچرخه الکتریکی طراحی نموده و سئات از نخستین اسکوتر الکتریکی خود رونمایی کرده است. کسی می‌تواند به ما بگوید داستان از چه قرار است؟

به گزارش خودروتک، این اسکوتر الکتریکی جذاب علاوه بر سیستم تعلیق جلو و عقب، به چراغ‌های LED، صفحه‌نمایش LCD و کروز کنترل مجهز است.

ظاهراً خودروسازها به این نتیجه رسیده‌اند که میزان خریداران خودروها مخصوصاً در میان جوانان کاهش پیدا کرده است. به‌عنوان‌مثال، سئات می‌گوید در قاره اروپا مشتریان زیر 30 سال در مقایسه با گذشته رغبت کم‌تری به خرید یک خودرو دارند.

ترافیک سنگین، عدم وجود فضای پارکینگ و ممنوعیت تردد خودروها در مراکز شهرها همگی لذت رانندگی را کاهش داده‌اند و این موضوع، به‌خوبی اثر خود را روی کاهش فروش خودروها گذاشته است. همه این موارد نشان می‌دهند که نیازهای حمل‌ونقلی در حال تغییر هستند و طی سال‌های اخیر، حمل‌ونقل شهری الکتریکی با سرعت بالایی رشد کرده است. به همین دلیل است که سئات تصمیم گرفته تا eXS KickScooter را بسازد.

سئات این اسکوتر الکتریکی را یک راه‌کار حمل‌ونقلی فوق‌العاده برای کسانی معرفی کرده که می‌خواهند به شیوه‌ای بهینه و ارزان‌قیمت در شهر جابجا شوند. تکنولوژی الکتریکی این اسکوتر که به‌صورت اختصاصی توسط سئات طراحی شده، از مدل ES2 شرکت Segway قرض گرفته شده است.

EXS KickScooter می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای سفرهای شهری، مخصوصاً در مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها با خودرو سخت است باشد. این اسکوتر الکتریکی حداکثر سرعتی برابر با 25 کیلومتر بر ساعت داشته و با یک‌بار شارژ تا 45 کیلومتر می‌تواند شما را جابجا کند. اگر این میزان برای شما کافی نیست، شرکت امکان اضافه کردن باتری و افزایش ظرفیت پیمایش را هم فراهم کرده است.

این اسکوتر الکتریکی از چرخ‌های 8 اینچی و سیستم تعلیق جلو و عقب به‌منظور افزایش کیفیت سواری بهره می‌برد. از دیگر تجهیزات قابل‌توجه آن می‌توان به چراغ‌های LED عقب و جلو، نورپردازی محیطی قابل تنظیم، صفحه‌نمایش LCD، کروز کنترل و سیستم ضد سرقت اشاره کرد.

فروش eXS KickScooter از ماه آینده در نمایندگی‌های سئات در اسپانیا، فرانسه، آلمان، اتریش، سوئیس و پرتغال به قیمت 600 یورو شروع خواهد شد. دیگر کشورهای اروپایی از سال 2019 می‌توانند آن را خریداری کنند. این اسکوتر الکتریکی به‌صورت رسمی روز 13 نوامبر و در کنگره جهانی شهر هوشمند که در بارسلونا برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها