کد خبر : 3396

وقتی مرسدس بنز کالسکه می سازد

وقتی مرسدس بنز کالسکه می سازد

مرسدس‌بنز به تازگی عرضه یک مدل کالسکه بچه زیبا را آغاز کرده است. به این ترتیب، بچه هایی که تازه متولد می‌شوند و صاحب پدر و مادری ثروتمند هستند، می‌توانند یک نمونه از این کالسکه با طرح رینگ‌های C کلاس را داشته باشند.

به گزارش خودروتک، البته مسلماً چرخ های این کالسکه هم اندازه با چرخ های کلاس C واقعی نیستند. این کالسکه زیبا که آوانتگارد (Avantgarde) نام دارد، با همکاری شرکت آلمانی هارتِن (Hartan) و دپارتمان طراحی مرسدس‌بنز ساخته شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، رینگ‌های پنج پره این کالسکه طرحی دقیقاً شبیه به رینگ‌های مدل AMG از C کلاس دارند و حتی همانند رینگ های کلاس C ترکیبی از دو رنگ سفید و مشکی هستند.

البته موضوع فقط به تشابه طرح رینگ‌های این کالسکه با رینگ‌های C کلاس ختم نمی‌شود و حتی امکان تنظیم سیستم تعلیق این کالسکه نیز برای مانورپذیری بهتر وجود دارد. به علاوه، این کالسکه وزن سبکی هم دارد؛ فریم آلومینیومی آن فقط 8.9 کیلوگرم وزن داشته و صندلی آن فقط 4.1 کیلوگرم وزن دارد.

کالسکه آوانتگارد تمام قابلیت‌هایی که از یک محصول پریمیوم انتظار دارید را فراهم می‌کند. به طور مثال، یک حامل برای ماه‌های اولیه تولد کودک در نظر گرفته شده است. این حامل بسیار سبک وزن بوده و به راحتی روی فریم نصب می‌شود. از قابلیت‌های دیگر این کالسکه آلمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسته با قابلیت جمع‌شوندگی
  • ترمز پارک
  • زیرپایی کودک با قابلیت تنظیم ارتفاع برای افزایش راحتی
  • قابلیت چرخش 180 درجه صندلی کودک روی فریم

مرسدس‌بنز فروش کالسکه آوانتگارد را ماه دیگر آغاز خواهد کرد. این کالسکه به همراه تجهیزات اضافی عرضه می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از یک چتر برای محافظت از کودک در برابر نور آفتاب و پوششی مخصوص برای جلوگیری از خیس شدن کودک هنگام بارندگی.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها