کد خبر : 36092

انتخاب بهترین خودروها در نمایشگاهی که برگزار نمی شود

انتخاب بهترین خودروها در نمایشگاهی که برگزار نمی شود

شورولت، کیا و جیپ، جایزه ها را به خانه می برند. با این که نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی امسال برگزار نمی شود اما هیئت داوری تصمیم گیری در مورد نامگذاری خودروی سال را کنسل نکرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، شورولت کوروت استینگری Stingray، کیا تلوریده Telluride، و جیپ گلادیاتور برندگان خوش اقبال جایزه ای هستند که خیلی از خودروسازان با حسرت به آن نگاه می کنند.

هر چند انتخاب آنها تعجبی نداشت اما رقبای آنها هم دست کمی از برندگان ندارند و به همان اندازه خوبند. برای مثال رقیب اصلی کوروت، تویوتا سوپرا و هیوندایی سوناتای 2020 بودند اما آن چه دل داوران را ربود، قوای محرکه نسل هشتم کوروت بود که در حد خود تحولی بزرگ به حساب می آید.

چند سالی است که حال و هوای خودروهای شاسی بلند بسیار پرطرفدار شده و به سرعت سهم بازار خودروهای سدان را میگیرد. برای همین تعجبی ندارد که در بخش خودروهای شاسی بلند مخصوص دشت و دمن، مدعی برای جایزه رو به فزونی است. تلوریده کیا مسابقه ای سخت با پسر خاله خود هیوندایی پالیساده Palisade داشت. گفتیم پسرخاله چون هیوندای و کیا را دو خواهر خودروساز کره ای می شناسند. با این که لینکلن آویاتور Lincoln Aviator خوش درخشیده و دست کمی از کیا و هیوندایی ندارد اما در این رقابت تنگاتنگ، کیا جایزه را به خانه برد.

در بخش وانت، جیپ گلادیاتور، فورد رنجر و رام ریگ  Ram Heavy Duty rig به رقابت پرداختند و افتخار نصیب گلادیاتور شد.

برای انتخاب این خودروها، خبرنگاران خودرونویس به یک مسابقه و تست خودرو دعوت شدند و ساعت ها طول کشید تا به این نتیجه رسیدند.

در حال حاضر تلوریده و گلادیاتور در نمایندگی های فروش این خودروها موجود هستند اما کوروت استیگری با تأخیر به دست مشتری خواهد رسید که دلیل آن اعتصاب های کارگران جنرال موتورز در ماه های آخر سال 2019 بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها