کد خبر : 78320

فرمول یک | قهرمانی ساینز در روز طوفانی گرندپری سیلورستون

فرمول یک | قهرمانی ساینز در روز طوفانی گرندپری سیلورستون

گرندپری بریتانیا از ساعت 18:30 در پیست سیلورستون آغاز شد و در نهایت این کارلوس ساینز از فراری بود که توانست عنوان پیروزی را کسب کند.

به گزارش خودروتک به نقل از طرفداری ، مسابقه امروز یک نمایش کامل و پرهیجان در دنیای فرمول یک بود چراکه از همان استارت کار شاهد اتفاقات عجیب و غریبی بودیم. برخورد عجیب چند راننده در اول کار باعث وقوع حادثه شد و در این میان گوانیو ژو دچار وضعیت بدی شد. پرچم قرمز به اهتزاز درآمد و همه در انتظار مشخص شدن وضعیت ژو بودند. جرج راسل نیز که به فکر وضعیت ژو بود از ماشین خود پیاده شد و او نیز نتوانست مسابقه را ادامه دهد.

پس از مدت زمانی، دوباره مسابقه آغاز شد و همان شروع کار بود که شاهد نبرد کارلوس ساینز، سرجیو پرز، مکس ورستپن، لوییس همیلتون و شارل لکلرک بودیم. ساینز از همه پیش بود و مکس پشت سرش که یکباره اشتباه او باعث شد مکس به رتبه اول برسد. دیری نپایید که به یکباره مشکل لاستیک مکس باعث شد تا او به صورت اجباری راهی پیت شود. در این میان باز هم ساینز پیشی گرفت. در شرایطی که وضعیت برای لکلرک خوب پیش نمی رفت و بال جلویی سمت چپ او آسیب دیده بود، همیلتون به خوبی از وضعیت استفاده کرد و به رتبه اول رسید.

در حالی که در انگلیس همه منتظر پایان مسابقه با قهرمانی همیلتون بودند، به یکباره سیفتی کار همه چیز را عوض کرد، مسابقه در دورهای نهایی کاملا شکل دیگری به خود گرفت و شاهد نبرد سخت 6 راننده اول بودیم. ساینز همان ابتدا پیشی گرفت و کار خود را آسان کرد. در رتبه دوم سرجیو پرز به یکباره از همیلتون و لکلرک پیشی گرفت و دوم شد. در رتبه سوم، لوییس همیلتون جای گرفت که باز هم در یک مسابقه جذاب در سیلورستون موفق شد به سکو برسد.

امروز در هر حال یک رقابت تماشایی برای هواداران فرمول یک بود که بدون شک تا سالیان سال این نبرد را از یاد نخواهند برد.

در پایین جدول نهایی گرندپری بریتانیا را می بینید:

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها