کد خبر : 43894

فرمول یک | کارلوس ساینز به فراری پیوست

فرمول یک | کارلوس ساینز به فراری پیوست

فراری اعلام کرد با امضای قراردادی دو ساله، ساینز در 2021 و 2022 برای این تیم مسابقه خواهد داد.

به گزارش خودروتک به نقل از ورزش سه، پس از کش و قوس‌های فراوان و بعد از انتشار خبر شوک‌آور عدم توافق با وتل، فراری امروز اعلام کرد که با راننده‌ی جوان اسپانیایی مک‌لارن به توافق رسیده و قراردادی دو ساله را به امضا رسانده است تا کارلوس ساینز پس از پایان فصل 2020 جانشین سباستین وتل در اسکودریا فراری شود.

در بیانیه‌ی فراری آمده است: فراری با خوشحالی اعلام می‌کند که کارلوس ساینز در 2021 و 2022 برای این تیم در رقابت‌های قهرمانی فرمول یک مسابقه خواهد داد. 

ماتیا بینوتو مدیر تیم فراری گفته: "خوشحالم که اعلام کنم کارلوس از 2021 به اسکودریا فراری می‌پیوندد. با پنج سال تجربه در فرمول یک کارلوس یک استعداد ثابت شده است و نشان داده که از توانایی فنی و ویژگی‌های مناسب برخوردار است تا او را به یک انتخاب ایده‌آل برای پیوستن به خانواده ما تبدیل کند.

ما با هدف بازگشت به صدر فرمول یک دوره‌ی جدیدی را آغاز کرده‌ایم. این قرار است یک مسیر و سفر طولانی و البته سخت برای ما باشد، مخصوصا با توجه به اوضاع مالی و قوانین نظارتی فعلی، که دستخوش تغییر ناگهانی شده و نیاز است که این چالش با روشی متفاوت با گذشته مدیریت شود.

 

کارلوس ساینز - فرمول یک

 

ما معتقدیم که در کنار هم قرار گرفتن دو راننده با شخصیت و استعداد چارلز و کارلوس، که جوانترین ترکیب رانندگان پنجاه سال اخیر اسکودریا فراری هستند، بهترین ترکیب ممکن برای رساندن ما به اهدافی است که برای خودمان تعریف کرده‌ایم"

کارلوس ساینز که متولد 1994 در مادرید و فرزند کارلوس ساینز قهرمان افسانه‌ای مسابقات رالی است، هم‌اکنون تجربه‌ی بسیار زیادی در فرمول یک دارد. او در 102 گرندپری فرمول یک و بیش از پنج فصل از این مسابقات شرکت کرده است. در 2019 او در جدول قهرمانی رانندگان ششم شد که بهترین رده‌ای بود که تا به حال کسب کرده است و همچنین اولین سکوی خود را نیز با سوم شدن در برزیل به دست آورد.

ساینز در مورد پیوستنش به فراری گفته: "من بسیار خوشحالم که قرار است در 2021 برای فراری رانندگی کنم و در مورد آینده‌ام در این تیم بسیار هیجان‌زده‌ام.

من هنوز یک سال بسیار مهم با مک‌لارن را پیش رو دارم و بسیار مشتاقم تا این فصل دوباره برای آنها مسابقه دهم."

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها