کد خبر : 57666

فرمول یک | کارلوس ساینز راننده جدید فراری از رابطه با لکلرک می گوید

فرمول یک | کارلوس ساینز راننده جدید فراری از رابطه با لکلرک می گوید

کارلوس ساینز، راننده جدید فراری، امیدوار است که بتواند با چارلز لکلرک، هم تیمی جدیدش، نیز روابط دوستانه ای داشته باشد.

به گزارش خودروتک به نقل از ورزش سه، کارلوس ساینز، راننده‌ فصل 2021 فراری، امیدوار است که بتواند رابطه‌ ویژه‌ای را که با هم‌تیمی سابقش لاندو نوریس در مک‌لارن داشت، با چارلز لکلرک در فراری نیز ایجاد کند.

ساینز دو ‌سال در مک‌لارن و در کنار لاندو نوریس مسابقه داد، اما برای فصل 2021 به تیم فراری پیوست.

ساینز علاوه بر اینکه نقش شایانی در سوم شدن مک‌لارن در رده‌بندی تیم‌ها در فصل گذشته داشت و با دوم شدن در گرندپری مونزا، بهترین نتیجه دوران فعالیت خود در فرمول یک را گرفت، او دوستی صمیمانه‌ای نیز با لاندو نوریس برقرار کرده بود، که خارج از پیست هم ادامه داشت.

ساینز معتقد است که اگر چه گاهی به دلیل رقابت شدیدی که در جریان است خوب کنار آمدن با هم‌تیمی مشکل است، اما این موضوع به نفع تیم است و او امیدوار است که با چارلز لکلرک نیز بتواند چنین رابطه‌ای داشته باشد.

 

ساینز گفت: "گاهی اوقات سخت است چون مثلاً لاندو بسیار سریع و در عین حال بسیار آسان‌گیر بود و باید این دو موضوع را با هم مدیریت می‌کردی.

ولی این واقعاً لذت‌بخش است که کسی را داشته باشی که پس از تایم‌گیری یا مسابقه از اینکه او را شکست داده‌ای یا او تو را شکست داده، خوشحال یا ناراحت باشی و با این وجود با ذهن باز به مسابقه بیایی و چیزی را از کسی پنهان نکنی.

تو در مقابل هم‌تیمی‌ات صادق و صریح هستی و در مقابل کاری که انجام داده دست او را می‌فشاری و برعکس. این بعضی وقت‌ها رابطه خاصی است و چیزی است که من مایلم در آینده هم به آن ادامه دهم.

این باعث می‌شود که محیط کار و تیم خیلی کمتر تحت فشار باشد. این واقعاً زندگی همه را خیلی آسان‌تر می‌کند و کمک می‌کند که تیم بتواند سریع‌تر و به روشی بهتر به جلو حرکت کند."

 

کارلوس ساینز جانشین سباستین فتل در فراری می‌شود، راننده‌ چهار بار قهرمان جهانی که دو سال سخت را در رقابت با لکلرک سپری کرد و شکست سختی از هم‌تیمی جوانش خورد.

رابطه‌ لکلرک و وتل مخصوصاً روی پیست چندان خوب نبود و برخورد این دو در گرندپری برزیل 2019 که هر دو ماشین فراری را از مسابقه خارج کرد، اوج تنش‌ها بین راننده‌ کهنه‌کار و هم‌تیمی جوانش بود.

ساینز راجع به رابطه‌اش با لکلرک افزود: "دروغ گفته‌ام اگر بگویم با چارلز حرف نزده‌ام. البته که من حواسم بود که چه اتفاقی بین آنها می‌افتد و گاهی سوالاتی در این رابطه پرسیده‌ام.

تا وقتی وارد تیم نشوی، سخت است که بفهمی واقعاً چه اتفاقی افتاد و ماجرا از چه قرار است. روابط من با چارلز اما خیلی خوب است و انتظار دارم در آینده هم خوب با هم کنار بیاییم."

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها