کد خبر : 18287

فرمول یک / فاش شدن جزئیات مذاکره مدیر تیم مرسدس با لوئیس همیلتون

فرمول یک /  فاش شدن جزئیات مذاکره مدیر تیم مرسدس با لوئیس همیلتون

توتو ولف جزئیات جدیدی از مذاکرات سال گذشته مرسدس بنز و لوییس همیلتون برای تمدید قرارداد را افشا کرده است.

به گزارش خودروتک ، توتو ولف در مصاحبه‌ای تیم فراری را معتبرترین و تاریخی‌ترین برند مسابقات فرمول یک لقب داد.

توتو ولف، معمار اصلی موفقیت‌های بزرگ تیم مرسدس بنز، در خلال برگزاری گرندپری اسپانیا، طی مصاحبه‌ای راجع به تیم فراری و تمدید قرارداد لوییس همیلتون و مرسدس بنز در سال گذشته صحبت کرد. لوییس همیلتون در سال 2013 از تیم مک‌لارن به مرسدس بنز پیوست تا چهار قهرمانی از مجموعه پنج قهرمانی جهان خود را با این تیم قدرتمند کسب کند. همیلتون در ابتدای فصل پیش قرارداد خود با مرسدس بنز را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد. توتو ولف مدیر ارشد و سهامدار و مدیرعامل تیم فرمول یک مرسدس بنز اکنون گفته است که یکی از موضوعات مورد بحث در مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد، پیشنهاد احتمالی فراری به همیلتون و انتقال راننده انگلیسی به این تیم بود.

احتمالا همه این را می‌دانند که هر راننده‌ای این تصور را دارد که روزی برای تیم فراری رانندگی کند. فراری برجسته‌ترین و تاریخی‌ترین برند مسابقات فرمول یک است و اگر راننده‌ای بخواهد برای فراری رانندگی کند، من کاملا به این درخواست احترام می‌گذارم. حتی در تیم خودمان نیز راجع به این موضوع صحبت کرده‌ایم، و حتی با لوییس همیلتون نیز بر سر این موضوع مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم. این صحبت‌ها وقتی انجام شد که سال گذشته مشغول مذاکره برای تمدید قرارداد بودیم.

ولف در ادامه گفت: شما باید ذهنی باز داشته باشید و این موضوع را بپذیرید که راننده‌ها به دنبال فرصت‌های موجود خواهند رفت. آنچه در مذاکرات بین ما و لوییس همیشه به طور کامل وجود دارد شفافیت است. در حال حاضر، همه چیز فوق‌العاده است. فکر می‌کنم ما ماشینی برای او آماده کرده‌ایم که او را به اهدافش می‌رساند. به نظرم اگر ما در هر فصل چنین ماشینی برای همیلتون آماده کنیم دلیلی برای رفتن وجود ندارد و ما نیز دوست داریم لوییس در کنارمان بماند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها