کد خبر : 18178

فرمول یک / نظر لوئیس همیلتون درباره حضور در تیم فراری

فرمول یک / نظر لوئیس همیلتون درباره حضور در تیم فراری

لوییس همیلتون معتقد است که مذاکره فراری با مرسدس برای بستن قرارداد، راننده را در موقعیت بهتری قرار می دهد اما این به هیچ وجه به معنی جابه جایی او نخواهد بود.

به گزارش خودروتک ، قبل از شروع رقابت های اسپانیا، توتو ولف اعلام کرده بود که فراری در دوره بستن قرارداد لوییس، وارد مذاکراتی شده بود. مدیر مرسدس در این رابطه گفت: فراری برند فوق العاده ای است. با پرستیژ ترین تیم فرمول یک است و هر راننده ای رویای قهرمانی با این تیم را در سر دارد.

من به خوبی این موضوع را درک می کنم.

ولف در ادامه تاکید کرد که می خواهد لوییس را تا پایان حضورش در این حرفه، همراه تیم نگه دارد و با توجه به حرف هایی که لوییس همیلتون اخیرا مطرح کرده، احتمال ماندنش در کنار توتو و تیم از جابه جایی و رفتن به فراری بیشتر است.

لوئیس همیلتون و توتو ولف

لوئیس همیلتون و توتو ولف

لوییس همیلتون در پاسخ به سوالات مرتبط با بحثی که توتو مطرح کرده گفت:  من چیزی که او مطرح کرده را به یاد ندارم. فکر می کنم در مذاکره هایی مانند این همیشه اسم فراری مطرح می شود. این موضوع راننده را در موقعیت بهتری قرار می دهد.

معمولا در مذاکره ها، توتو بسیار عاقلانه عمل می کند و به همین دلیل ما همیشه مذاکرات خوبی داریم و از طرف دیگر هم من از 13 سالگی با این تیم بوده ام (مک لارن-مرسدس) پس تصور درستی از حضورم در جاهای دیگر ندارم.

من هیچوقت طرفداری ام از فراری را پنهان نکرده ام، مخصوصا ماشین هایشان. آیا برنامه ای برای رفتن به تیم های دیگر دارم؟ هیچ برنامه ای ندارم اما در حال حاضر از بودنم با مرسدس لذت می برم.

من از رشد و پیشرفت در این تیم لذت می برم. منظور اینکه دستاوردهای ما در این 6 ، 7 یا هر سالی که گذشته بسیار ارزشمند بوده و من می خواهم آن را به موفق ترین تیم تاریخ فرمول یک تبدیل کنم. این در حال حاضر هدف من است و با تمام وجود روی آن تمرکز کرده ام.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها