کد خبر : 9455

پدیده مسابقات قهرمان جام ملت های آسیا شد

پدیده مسابقات قهرمان جام ملت های آسیا شد

تیم ملی قطر به عنوان پدیده این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا توانست ماموریت دشوار خود را به پایان برده و با قاطعیت قهرمان آسیا شود.

تیم ملی قطر در یک بازی برتر توانست با نتیجه سه بر یک تیم خوب ژاپن را شکست داده و به عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا در سال 2019 دست پیدا کند.

این اولین حضور قطر در فینال جام ملت های آسیا بود که طی آن توانستند به اولین قهرمانی خود نیز دست پیدا کنند.

تیم‌های ملی ژاپن و قطر که در هر سه مسابقه مرحله گروهی و سه دیدار دور حذفی جام ملت‌های آسیا به برتری رسیدند و با نمایش برتر نسبت به حریفان خود شکست‌ناپذیر بودند، از ساعت 17:30 امشب در فینال این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند تا سرنوشت قهرمان جام را مشخص کنند.

شاگردان هاجیمه موری‌یاسو با وجود اینکه نمایش چندان خوبی در گروه F نداشتند و رقابت نزدیکی با رقبای خود ارائه کردند، اما توانستند سه برد مقابل ترکمنستان، عمان و ازبکستان کسب کنند و بعد از آن هم عربستان و ویتنام را در بازی‌های دشواری شکست دهند ولی سامورایی‌ها در جدال نیمه نهایی برابر تیم ملی ایران بهترین عملکردشان را نشان دادند و با عملکرد فنی بهتر، به برد 3 بر صفر رسیدند تا اکنون در فینال قرار داشته باشند.

در آن سوی میدان، تیم ملی قطر برخلاف حریف امشب خود، در هر 6 مسابقه اخیرش فوق‌العاده و سراسر هجومی ظاهر شده و بعد از سه برد در دور گروهی برابر لبنان، کره شمالی و عربستان، در سه دیدار مرحله حذفی نیز تیم‌های عراق، کره جنوبی و امارات میزبان را با عملکردی خیره کننده شکست داده تا در حال حاضر به مصاف ژاپن برود؛ عنابی‌ها تلاش زیادی دارند تا با ادامه روند کلین‌شیت‌ها و بردهای‌شان امشب هم سامورایی‌ها را مغلوب کنند و به نخستین قهرمانی خود در جام ملت‌ها دست یابند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها