کد خبر : 8665

خبر بد و نگران کننده برای استقلال از جام ملت های آسیا

خبر بد و نگران کننده برای استقلال از جام ملت های آسیا

بازی عراق و قطر از دقیقه 30 گذر کرده بود که طارق همام پس از ارسال یک پاس عمقی بی دقت که به اوت رفت، به سمت نیمکت بازگشت و از کادر فنی خواست برای تعویض او اقدام کنند و پس از آن روی زمین نشست و دو دستش را روی زانوهایش گذاشت و سرش را میان دست هایش قرار داد.

پس از درخواست طارق، بازی برای چند دقیقه متوقف شد؛ ستاره تیم فوتبال استقلال تهران در میانه میدان با همدردی هم تیمی ها و در شرایطی که نمی خواست باور کند، مصدومیت سبب خروج او از زمین شده است، رفته رفته خود را به خط طولی زمین رساند و در حالی که یکی از اعضای کادر فنی سعی در آرام کردن او داشت، شروع به گریه کرد.

پس از این ماجراها که چند دقیقه به طول انجامید، در کمال تعجب و شگفتی، هافبک عراق به زمین بازگشت ولی پس از اینکه بار دیگر بازی از جریان افتاد، همام هم در حالی که از فاصله چند متری می شد گریه های او و صدایش را شنید، روی زمین افتاد و اینبار به صورت قطعی با برانکارد از زمین بیرون برده شد، تا سرمربی اسلوونیایی عراق یکی از مهم ترین بازیکنان خود را برای حذف قطر و ادامه جام از دست بدهد.

بی شک این خبر علاوه بر عراقی ها که به درخشش این بازیکن در بازی های قبلی عادت کرده بودند، خبری بسیار تلخ خواهد بود و به همین میزان هم هواداران تیم آبی پایتخت و وینفرد شفر از این مصدومیت ناراحت شده اند که باید از 16 بهمن ماه مسابقات لیگ را از سر بگیرند.

مصدومیت ستاره فوتبال عراق به نظر می رسید کشیدگی عضله پشت ران پای راست باشد ولی باید منتظر معاینه پزشکان باشیم، تا هم عراقی ها و هم باشگاه استقلال، در مورد زمان بازگشت بازیکنشان آگاه شوند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها