کد خبر : 81063

عکس/ مهشید جوادی بچه مهندس از تیپ مستانی‌اش رونمایی کرد!

عکس/ مهشید جوادی بچه مهندس از تیپ مستانی‌اش رونمایی کرد!

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس عکسی از خود به سبک زمستانی منتشر کرد.

به گزارش وقت صبح، مهشید جوادی در این عکس پالتوی زمستانی بر تن و کلاه پشمی بر سر دارد.

مهشید جوادی از تیپ مستانی‌اش رونمایی کرده است.

 

تولید فصل جدید «بچه مهندس» متوقف شد

نویسنده سریال «بچه مهندس» درباره ساخت فصل جدید این سریال با بیان اینکه پیشتر طرح آن را به تلویزیون ارائه کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر طرح «بچه مهندس» و برخی دیگر از طرح‌های همکارانمان متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق آقای جبلی و شورای مورد اعتمادش داده شود.

حسن وارسته در گفت و گویی با ایسنا درباره طرح فصل جدید این سریال و طرح‌هایی که این روزها پس از حضور ریاست جدید سازمان با بررسی بیشتری مورد تصویب و تایید قرار می‌گیرند، توضیح داد:

پیش از این سه طرح به تلویزیون ارائه داده‌ام که به دلیل تغییر مدیریت، هم این طرح‌ها و هم برخی دیگر از طرح‌های دیگر همکارانمان و حتی برخی همکاران که در حال تولید بوده، متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق آقای جبلی و شورای مورد اعتمادش داده شود.

این نویسنده با بیان اینکه هر سه طرح با عنوان‌های «بچه مهندس»، «مغلوب» و «ترنج» ملودرام هستند، یادآور شد: قرار بود وارد فاز نگارش «بچه مهندس» شویم که با تغییر مدیریت فعلا متوقف شدیم.

با تغییری که مشخص نیست در بخش‌های مختلف از جمله بخش نمایشی سیما ایجاد خواهد شد یا نه، هنوز نمی‌دانیم آقای جبلی چه تصمیم و ساز و کاری برای سریال‌ها خواهند داشت، اما نکته‌ای که مهم است این است که با این تصمیم گیری عجیب و غریب معیشت خیلی از همکاران ما به خطر افتاده است.

در حال حاضر برخی کارها متوقف شده، برخی طرح‌ها نیز در مرحله نگارش بوده که عنوان کرده‌اند باید در قبال آن‌ها تصمیم گیری شود؛ البته شاید حق دارند، ایشان هم یکسری اهدافی برای مدیریتشان دارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها