کد خبر : 80360

مهشید جوادی صورتش ظریفه سیرتش جنگی!


مهشید جوادی صورتش ظریفه سیرتش جنگی!

مهشید جوادی بازیگر جذاب بچه مهندس می باشد که تو اینستا زمین تا کهکشان عکسا و تریپش فرق داره و به تازگی تصویری دلنشین از خود منتشر کرد.

شایانیوز-  بیشتر وقتا این سریال ها هستند که یه بازیگر نوپا و جدید رو میتونن به خوبی بولد کنن و نشون بدن و به مخاطب معرفیش کنن. حالا این سریال میتونه تو شبکه خانگی باشه و یا سریالهای تلویزیونی اما خب چون تلویزیون شاید کم و بیش کمتر بیننده جَوون داشته باشه به همین دلیل گاهی بازیگری که با شبکه خانگی وارد میشه خیلی زودتر میره تو دید. مهشید جوادی اما یکی از هنرمندانی هستش که بازی در تلویزیون کارش رو شروع کرد و خب با توجه به اینکه نقش جذابی دشت و از طرفی هم چادر به چهره زیباش حسابی اومد، تونست محبوبیت خوبی به دست بیاره. مهشید جوادی یه دختر دهه هفتادیه که با بازی "بچه مهندس" مشهور شد.

گاهی یه بازیگر میتونه با ایفای نقشی مثبت حسابی دل ببره حتی اگه برخلاف میل خیلیا باشه. مثلا سینا مهراد رو به یاد دارید که با بازی در سریال پدر چطور به چشم اومد؟! مهشید خانوم جوادی هم همینطور! 

از این ها که بگذریم و برسیم به زندگی شخصی مهشید جوادی بید بگیم که ایشون از دخترای شیطون ایستاگرام هستند که زمین تا آسمون با مرضیه ای که دیدیم فرق داره. در ادامه اما تصویری ساده و در عین حال طریف و زیبا از وی مشاهده می کنید که به تازگی استوری گذاشته!

mahshidjavadii_2927906817635842824_14456259606

مهشید جوادی عملیه ولی ازون مدل خوباش!

مهشید جوادی عاشق عکس گرفتنه و خب از اونجایی که چهره قشنگی هم داره و حسابی ساخت و ساز کرده فیسشو، عکساشم خوشگل در میاد.

البته که این روزا خیلی از خانومای سینما میرن بینی های عروسکی در میارن و با پروتز و بوتاکس و هزار فرقه چیتان پیتان دیگه چهرشون رو غیر طبیعی می کنند اما مهشید جوادی با وجود کارایی که حالا کرده و نکرده، اما چهرش کاملا دخترونه و ظریف مونده و اونجوریام نیست که بگی این همممش عمله!

مهشید جوادی صورتش ظریفه سیرتش جنگی!

مهشید خانوم کلا فازش از بقیه بازیگرا جداست و دوست داره همیشه تنها تنها به هر جایی که میخواد سفر کنه. در واقع عشق او به سفر، ورای تصورات هر کسیه و اینکه میخواد خودش تک و تنها این حس خوبُ تجربه کنه واقعا جای تعجب داره!

خانوم خانوما که عادت داره همه جا مدام در حال گردش باشه و قبلنا میرفت به کوه و جنگل، حالا زده تو فاز ماشین و رانندگی پشت رولش و میخواد مایه داریشو بدجور به رخ بقیه بکشه. البته خب قطعا بایدم این کارو بکنه، کسی که یه شبه ره صد ساله رو طی کنه، حسابی هم مایه تیله زیادیش بهش مزه میده دیگه!!!

بیوگرافی جذاب مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است.

عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

Untitled (1)

مهشید-جوادی

مهشید-جوادی-بازیگر

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها