کد خبر : 80786

مهشید جوادی با قیافه ساده هم جذاب است

مهشید جوادی با قیافه ساده هم جذاب است

مهشید جوادی از بازیگرای مشهور و خوش چهرمونه که تصاویر بسیاری از خودش منتشر میکنه اما الحق که خانوم تو سلفیاش ده هیچ از خیلیا جلوتره!

شایانیوز-  مهشید جوادی از بازیگرای جذاب و خوش چهره کشورمونه که با بازی در سریال "بچه مهندس" خیلی مشهور شد و کلی هم طرفدار و شیفته پیدا کرد. مهشید جوادی اما به تازگی در سریالی دیگر با نام "عملیات رعد" ایفای نقش داره که خب به مناسبت هفته نیروی انتظامی ساخته شده و ده قسمتم بیشتر نیست! مهشید جوادی اما نقطه اوجش همون کاراکتری بود که در بچه مهندس ایفا کرد و دختری محجبه بود که با چهره خوشگلش حسابی دلبری کرده بوده!

مهشید جوادی حالا به مانند بسیاری از همکارانش تصاویر بسیاری از خود در اینستاگرام منتشر می کنه که خب با جذابیت خاصی که داره حسابی تونسته فن پیج و هوادار برای خودش دست و پا کنه. مهشید جوادی چهره زیبایی داره که خب با استفاده از عمل ها و تزریقاتی که داشته به این فیس تودلبرو رسیده. ناگفته نمونه که مهشید خانوم از اون دسته چهره های عروسکی و غیرطبیعی نیستند بلکه کاملا ظریف و درست حسابی کتر رو درآوردن!

مهشید جوادی سلفی های یهویی از خودش زیاد میگیره که البته در بیشتر اوقات هم خوب میوفته و در کل اینکه از اون مدلا نیست که وقتی دوربین سلفیش باز شه یهو، درب داغون باشه! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده میکند.

 

unknown_255986273_644001533647317_5836842751134385_n

 

unknown_243528950_401347041458274_1990161249995485569_n

مهشید جوادی با آهنگ معروف خارجکی چه حسی گرفته اوفففف!

مهشید جوادی این دختر دهه هفتادی و شاد و البته شیطون دابسمش های جالبی هم از خودش میگیره که خب بیشترم با آهنگار خاص هستند.

البته که خب خیلی از پیج های معمولی هم هستند که کاربران دختر و پسرمون زیاد از این کارا میکنن و کار بدی نیست چرا که زندگی دو روزه و هرکی هر جور دوست داره لحظات خودش رو شاد میکنه. اما در میان خانومای بازیگر جوان این ویدیوهای کوتاه بسیار زیاد شده که تاثیر خیلی خوبیح در جذب فالوور براشون داره.

در ادامه مهشید خانوم رو مشاهده می کنید که با آهنگ مشهور داره حس میگیره و همونم منتشر کرده.

مهشید جوادی از بیرون ناز و دخترونه از درون فاز قشنننگ پسرونه!

مهشید جوادی از اون دسته بازیگراییه که عشق اینه متفاوت تر از اون چیزی که هست نشون داده بشه و برخلاف نقشایی که تابحال بازی کرده بیشتر سیس پسرونه به خودش میگیره و تو اینستا یه ماشین باز قهاره که گویا رو دستش نیس. مهشید خانوم علاقه بسیار زیادی به این داره که مدام تو ماشین لوکسی که بعد از بازی تو سریال بچه مهندس و پول به جیب زدن پر و پیمونش واسه خودش خریده، هی سلفی بگیره و به بقیه فخر بفروشه!

مهشید جوادی شلوارش تا بالاااا ترور شده سوراخه!!

از دیگر مواردی که در بین بازیگران هستش و خیلی حرص مخاطب رو میاره، تیپ و سبک پوشش خانومای بازیگره که دو این سه چهار ساله یه جور نامتعارررف و خفن تیپ میزنن که قطعا اگه این موارد تو خیابون دیده شه باهاشون برخورد میشه!

اما بازیگران خیلی راحت و دلخواهانه به راه و رسم خود ادامه میدن و انگار نه انگار که قراره در این عرصه بازی کنن و مشغول باشن! مهشید جوادی نیز همونطور که گفتیم تیپای تو چشمی میزنه و در تازه ترین تصاویری هم که از خود منتشر کرد این مورد بیشتر به چشم میخورد. خانوم بازیگر شلواری گشاد پوشیدن که دایره هایی بزرگ و سوراخ روش داره و تا بالا هم میره! از طرفی کوتاهی قد شلوار خیلی تو تیر راس نگاه کاربران بود که بهش اشاره کردن و از زیر دستشون رد نشود! قطعا مهشید جوادی با چنین عکسی و لمی که داده قصدی جز جذب فالوور نخواهد داشت!

Untitled (1)

بیوگرافی جالب و قد رعنای مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر ایرانی زاده مهر سال 1374 در ارومیه است. نخستین تجربه بازیگری او در سریال آنام بود که در نقش مارال ایفای نقش کرد و به دلیل بازی در این سریال شناخته شد. او سابقه بازی در تئاتر را نیز دارد. خانوم خانوما با قد 170 از دسته بانوان قد بلند نیز محسوب میشه.

مهشید جوادی بازیگر کم سن و سال کشورمان در سریال آنام در نقش جوانی مارال که در میانسالی گلچهره سجادیه ایفای آن را برعهده دارد ، مقابل دوربین رفت و توانست از تجربه بازیگران خطه آذربایجان و هنرمندانی دیگر از جمله سیروس گرجستانی بهره مند شود.

ac-image-St1623297878Fm

شیطونی های عجیب مهشید جوادی

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

Javadi-Kashmarsalam.ir-0

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها