کد خبر : 80037

حواشی جدید لاله مرزبان با لباس های خاص

حواشی جدید لاله مرزبان با لباس های خاص

لاله مرزبان بازیگر سریال ستایش می باشد که در اینستاگرام از شاخ دار ها هستند و به تازگی هم تصویری جذاب از خود منتشر کرد که سوژه شد!

شایانیوز-  لاله مرزبان از بازیگرای جذاب و جوان ایرانی می باشد که این روزا دیگه بیش از پیش مشهور شده حالا میپرسین چرا چون لاله مرزبان در سریال شاخ و پر بیننده ای همچون ستایش ایفای نقش کرده و خب از اونجایی که این سریال یه دور شبکه سه پخش شد و حسابی هواخواه پیدا کرد و بعد هم یه پونصد باری از شبکه آی فیلم نشون داده شد و هواداراش پونصد برابر شد، خب بازیگرانش هم مشهور تر شدند. لاله مرزبان حالا هنرمندی شناخته شده است که شاید با اسمش هنوز برای برخی از مخاطبین ناشناس باشه اما چهره ای دیگه همممه میشناسنش، همه!

لاله مرزبان در این کار نقش دختر ستایش رو داشت و خب گاهی مخاطب اونقدر اون بازیگر رو در نقشش باور میکنه که حس میکنه در واقعیت هم همونجوریه! لاله خانوم هم در ستایش کاراکتر دختری چادری رو ایفا کرده بود که محجبه هستش اما در واقعیت از ژیگولای اینستاس که تصاویر بسیاری از خود در این فضا منتشر میکند و حتی گهگاهی نامتعارف نیز میشود.

اما خب میدونید که دیگه این روزا راه و رسم جلب توجه انتشار تصاویر جورواجوره مخصوصا اینکه سمت و سویی نامتعارف هم داشته باشه! خب لاله خانومم از این ترفند استفاده کرده و حالا بیش از 230 هزار دنبال کننده داره. در ادامه تصویر جدیدی که خانوم بازیگر از خود به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید که خاص و زیباااا بود.

laleh.marzban_2923558397535239251_1372099509

وقتی لاله مرزبان اصل و فرعش زمین تا کهکشان فرقشه!

البته که بازیگران خب قطعا در فیلم و سریال های مختلف باید هزار مدل کاراکتر رو شبیه سازی کنند و چه اخلاق و رفتاری و چه ظاهری خود را با شخصیتی که قراره بازیش کنن وفق بدن اما خب مخاطب چون مدتی با اون کاراکتر در تلویزیون زندگی میکنه وقتی عکسهای واقعی چهره هارو می بینه و با شخصیت اصلیشون آشنا میشه کمی تا قسمتی تعجب میکنه. مثلا تو همین سریال ستایش فریبا نادری نقش پری سیمارو ایفا کرده بود که زنی منفور و منفی بود! به همین جهت اونقدری این نقش تو ذهن و دل مخاطب نفوذ داشت که خیلی از بینندگان وقتی فریبا نادری رو در خیابون میدین بهش فحاشی میکردن که چرا مثلا اموال حشمت فردوس رو بالا کشیدی!

به خصوص مخاطب تلویزیون که دل نازک تره و معمولا روحیه ای سنتی طور تر داره!

در ادامه نمونه هایی از تصویر لاله مرزبان رو مشاهده می کنید تا با نازگل اصلی آشنا بشیم.

kjj

پیج لاله مرزبان پیج نیست که آلبومِ هزااار رنگه!

لاله مرزبان از اون دسته دخترایی هستش که بلده چجوری ژست بگیره و عکس خوبی رو ثبت کنه. چرا که دیگه خیلی از خانومای بازیگر علاقمندن تا تند و تند از خودشون عکس منتشر کنند اما برخی از هنرمندامون باز همانند فریبا نادری چندان در این زمینه استعداد و خلاقیت خاصی ندارن و فقط هی عکس میذارن، اما لاله مرزبان پیجش رو همانند یک آلبوم خاطرات زیبا با عکسای هزار رنگ و هزار مدل درست کرده!

laleh.marzban_1639046068_3

لاله مرزبان اینجوری میدرخشه مثل بنز!

لاله مرزبان البته که قبل از ستایش در فیلمی به نام "مهمان خانه ماه نو" نیز ایفای نقش کرده بود که همراه با علی شادمان پارتنر بودند. سریال دیگری که لاله مرزبان با ان مشهور شد آنام می باشد که این سریال نیز هواداران بسیاری داشت.

لاله مرزبان همبازی با هدیه تهرانی نیز بوده اتس و کارنامه کاری نسبتا خوبی تا به حال داشته.

لاله مرزبان چگونه بازیگر شد؟

لاله طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

lale_marzban_1523525618

 
 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها