کد خبر : 79523

لاله مرزبان کاملاً آمادگی مدلینگ را دارد + عکس

لاله مرزبان کاملاً آمادگی مدلینگ را دارد + عکس

لاله مرزبان بازیگر جذاب سریال ستایش می باشد که در اینستاگرام فعالیت عجیب بسیاری دارد و اینبار هم با انتشار تصویری چپ از خود سوژه شد!

شایانیوز-  لاله مرزبان از بازیگرای جذاب و خوش چهره دهه هفتاد می باشد که با بازی در سریال ستایش بیشتر مشهور شد. البته که لاله مرزبان در فیلم و سریال های دیگری هم ایفای نقش داشته اما چون ستایش از جمله سریال های بسیاااار پربیننده بود که مخاطب رو میخکوب خودش میکرد، خب طبیعتا بازیگرانِ این جذابه دیدنی هم بیش از حد تصور دیده شدند. مثلا یکیش خانوم نرگس محمدی که اصلا با بازی در ستایش دیده شد و مثل بمب ترکوند. لاله مرزبان نیز با حضور در فصل سوم این کار و در نقش نازگل تونست خودش رو به مخاطب بشناسونه و حالشو ببره!

لاله خانوم مرزبان در ستایش نقش دختری محجبه و ساده رو داشت که البته در واقعیت 180 درجه با کاراکتری که شما در ذهن دارید فرق داره. خانوم خانوما از اون دسته خانومای بازیگره که حسابی به دیده شدن از طریق انتشار تصاویر نامتعارف از خود علاقمنده. شاید با دیدن تصاویر چنین هنرمندانی برخی از کاربران بگن وا خب مگه چیه! اما چنین تیپ و استایل هایی برای یک چهره مشهور چندان جالب نیست چرا که خیلی از کاربران اعتراض دارن چرا این بازیگرا انقدر ناجور میپوشن و کسی هم کاری به کارشون نداره! برخی هم میگن هنرمندا الگو هستند و نباید چنین ظاهر بشن!

حالا از این ها گذشته لاله مرزبان فعالیت به نسبت زیادیم در پیجش داره که خب به غیر از صفحه اینستاگرام خودش، کلی هم عکس تو فن پیجاش داره که چندان متعارف نیستند! در ادامه اما تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که دیگه ته خاص بازی رو دراوردن و تو ماشین عکسی چپ و چول از خود گرفتند!

Untitled

وقتی لاله مرزبان تو تیپش واسه خاااصی، قیمه هارو میریزه تو ماستا!

این روزا دیگه ترند لباسا با چند سال پیش فرق کرده. مثلا اگه اون موقه ها کسی مانتو از این مدل کتی اداری ها میپوشید حسابی مسخرش میکردن و حتی تو محل های اداری و سرکار هم به زور میپوشیدن! اما حالا این مدل مانتوها حالا چه بلند و چه کوتاهش خیلی مد شده و خانومای جَوون استقبال زیادی ازش کردن.

مثلا خانوم لاله مرزبان همین چند وقت پیش بود که با مانتوی اتوکشیده و صاااف خود در اکران حضور پیدا کرد که همراه با مینی اسکارف بود و خب این ترکیب که یکیش از یه دنیاست و اون یکی از دنیایی دیگر، چندان جالب به نظر نمیرسید.

Untitled

تلاش نافرجام لاله مرزبان برای شبیه شدن!

به گفته کاربران لاله خانوم علاقه زیادی داره شبیه بازیگرای خارجی و هالیوودی به نظر بیاد، واسه همین هم با استایلای جینگولی که زمین تا آسمون با تیپاش توی فیلما و سریالاش فرق داره دیده میشه. مثلا تو این عکس ها لاله خانوم با کلی ترفند و ژست سعی کرد خودش رو شبیه آدری هپبورن بازیگر مشهور بریتانیایی که برنده کلی جایزه شده دربیاره و تا حدودی هم موفق بود. اما اون خانوم پشت سر متاسفانه عکس رو خراب کرد!

در واقع خانوم لاله مرزبان عزیز قصد داشت با این عکس این حس رو ایجاد کنه که  تو خیابونایه ونیز ایتالیا هستش اما یهویه خانوم بامقنعه و باحجاب عکس رو زیرسوال برد!

jf

چهره شیطون و فرشته لاله مرزبان که خدا بهش داده!

لاله مرزبان از اون دسته چهاه هایی هستش که هر دو جبهه بهش میاد و میتونه در بازیگری هم دو جانب رو قبول کنه و هم یه دختر شر و.شیطون با تریپای نامتعارف باشه و هم یه دختر آروم و باحجاب.

میگید نه؟ پس در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کندی که لاله مرزبان برای یکی از مراسمات سینمایی تشریف فرما شده بود و استایل نامتعارف خانوم مورد توجه کاربرن قرار گرفت!

tfuk

لاله مرزبان نمیذاااره زندگی بهش بد بگذره و همه جوره تو عشق و حاله!

لاله مرزبان اینطور که از عکس های به اشتراک گذاشته شدش مشخصه، نشون میده که حسابیم اهل گشت و گذار و تفریحات از نوع خارجکیشه! خانوم بازیگر تا به حال به سفرهای اونور آبی بسیاری رفتن که خب جهت خوشگل موندن و از طرفی هم فرنگی چرخیدن، استایل هایی رو انتخاب می کنند که در ایران قابل پوشیدن نیست!

لاله مرزبان یه دختر دهه هفتادیه که نمیذاره زندگی بهش بد بگذره. خانوم بازیگر علاقمند به بازیگریه اما اصلا خودش رو قاطی حواشی نمیکنه و علاقه ای هم به بالا رفتن پله های ترقی به صورت دو تا یکی همانند مثلا خانوم سحر قریشی نیست و همواره سعی داره تا با هنر و توانایی خود این راه رو قدم قدم بره!

 

Untitled

Untitled

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

Untitled

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها