کد خبر : 79654

مهاجم آینده پرسپولیس یک K دارد؟

مهاجم آینده پرسپولیس یک K دارد؟

شیطنت مدافع تیم ملی در یک لایو اینستاگرامی هواداران پرسپولیس و البته استقلال را برای چند ساعتی درگیر خود کرد.

به گزارش “ورزش سه”، حسین کنعانی‌زادگان مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر که در رقابت‌های این فصل دو گل نیز به ثمر رسانده است، شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی درباره مهاجم بعدی پرسپولیس این جمله را کامنت کرد که «مهاجم پرسپولیس» کا داره اولش!

که با توجه به اینکه دو مهاجم ملی (کریم انصاریفرد و کاوه رضایی) مدنظر باشگاه پرسپولیس بوده‌اند، این صحبت جدی گرفته شد و بعضی از هواداران، آن را مقدمه‌ای بر حضور یکی از این دو مهاجم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی در نظر گرفتند.

البته ظاهرا آن‌طور که از صحبت‌های کنعانی‌زادگان برمی‌آید او به قصد شوخی این کامنت را گذاشته و شاید حرف‌هایش را نباید جدی گرفت؛ به خصوص این‌که پرسپولیسی‌ها در حال حاضر با مهاجم دیگری مشغول گفتگو و مذاکره نهایی هستند.

امروز صبح با این مدافع ملی‌پوش تماس گرفتیم و او با خنده گفت که فکر نمی‌کرده کامنت او را این‌طور جدی بگیرند.

کاوه رضایی که خبر مربوط به حضورش در باشگاه استقلال منتشر شده، هنوز شرایط روشنی با این تیم ندارد و در انتظار تعیین تکلیف است. همچنین کریم انصاری‌فرد که امروز خبری درباره احتمال پیوستن او به تیم اومانیا منتشر شده، تا پایان فصل نقل و انتقالات در فوتبال یونان تکلیف نامشخصی دارد و نمی‌شود درباره آینده قطعی او اظهارنظر کرد اما ظاهرا در شرایط کنونی، او علاقه چندانی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد و قصدش ادامه بازی در اروپاست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها