کد خبر : 78775

حمله به شاه ماهی استقلال ناکام ماند | نمی توانم پرسپولیسی شوم

حمله به شاه ماهی استقلال ناکام ماند | نمی توانم پرسپولیسی شوم

کاوه رضایی را فصل آینده با پیراهن استقلال خواهیم دید و او تصمیم گرفت راهی پرسپولیس نشود.

به گزارش خبرورزشی، از مدت‌ها پیش مشخص شد که کاوه رضایی فصل آینده را در لیگ ایران بازی خواهد کرد. از همان ابتدا دو باشگاه استقلال و سپاهان به این بازیکن پیشنهاد دادند ولی رضایی پیشنهاد سپاهان را رد کرد.

کاوه که برای انجام دادن کارهای شخصی خود تا همین چند روز قبل در بلژیک حضور داشت، با استقلال به توافق اولیه رسیده بود و به صورت شفاهی موافقت خود را برای پیوستن به تیم سابقش اعلام کرد.

با این حال یک پیشنهاد از سوی پرسپولیس باعث شد تا کاوه کمی دچار تردید شود. چند روز قبل از آمدن رضایی به استقلال، پرسپولیسی‌ها به کاوه پیشنهاد دادند تا فصل آینده به جای پیراهن آبی، لباس قرمز بر تن کند.

 

رضایی که قبلا شاگرد گل محمدی بوده و ارتباط بسیار خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد، چند روزی از پرسپولیسی‌ها مهلت خواست تا بیشتر فکر کند. درنهایت اما بعد از مشورت‌هایی که کاوه انجام داد، تصمیم گرفت به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی بدهد.

رضایی که انگیزه زیادی برای رسیدن دوباره به تیم ملی دارد، در پاسخ به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد نمی‌تواند به تیمشان بیاید و تصمیمش را برای رفتن به استقلال گرفته است. در واقع پرسپولیس که به شدت با کمبود مهاجم مواجه است، قصد داشت کاوه رضایی را از استقلال‌هایجک کند ولی این قضیه ناقص ماند و حالا پرسپولیس باید به سراغ گزینه‌های دیگری برود

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها